کد خبر 947536
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
سیل

مدیر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به بسته شدن راه‌ها در نائین، گفت: آب‌گرفتگی و ریزش باران همچنان در سمیرم، فریدون‌شهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، منصور شیشه فروش امروز اظهار داشت: به علت شدت وزش باد و گرد و غبار در شرق استان از جمله نائین محورهای اردستان به نائین، یزد به نائین، سجزی به نایین، جندق به نائین مسدود اعلام شد و هیچ ترددی انجام نمی‌شود.

مدیر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان افزود: سرعت اوج باد به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت رسیده و شهرستان نایین را درنوردید و به بخشی از اماکن مسکونی و درختان و تیرهای برق خسارت وارد شد، حدود ۵۰ خودرو دچار سیل شدند عوامل امدادی در آن منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

زلزله ۵.۲ ریشتری کرمانشاه و ایلام را لرزاند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیل و گرفتگی جاده درود به اتوبوس‌هایی که می‌خواهند در محور داران بادرود الیگودرز ازنا تردد کنند توصیه می‌شود از این محورها تردد نکنند و از محورهای جایگزین عبور کنند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: آب‌گرفتگی و ریزش باران همچنان در شهرستان‌های سمیرم، فریدون‌شهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان ادامه دارد و به علت شدت بارش در بعضی مناطق بخش‌های پادنا علیا شاهد آب‌گرفتگی پل‌ها جاده‌ها و رانش زمین در این مناطق هستیم.

وی در ادامه گفت: در شهرستان‌های فریدون‌شهر هم همچنان تعدادی از معابر پل‌ها و جاده‌ها در اثر سیل بردگی دچار آسیب و رانش زمین در منطقه پشت کوه و ریزش بهمن، راه چند روستا را قطع کرده و برق هفت روستا و مخابرات و ۵ روستا در پشت کوه قطع شده است.

مدیر ستاد مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: شب گذشته نیز بیش از ۵۰۰ خانوار در سطح استان دچار آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شدند که توسط امدادگران ذفع وآب از منازل خارج شده که عوامل امدادی سعی کردند امکانات وعوامل امدادی و غذایی بین آن‌ها توزیع کنند.

شیشه‌فروش از خسارات سنگین سیل در لرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۵۰ نفر نیروی هلال احمر با تجهیزات کامل به سوی استان لرستان اعزام شدند و ازشهرداری اصفهان هم ۳۰ نفر نیروی امدادی و آتشنشانی با پشتیبانی ۳۰ دستگاه پمپ آبکش ۳۰ نفر نیرو امدادی و ۱۵ دستگاه ماشین سنگین به لرستان اعزام شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس