کد خبر 947385
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
درکه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی تفرجگاه‌های دربند، درکه، کن و فرحزاد در روز ۱۲ فروردین خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز دوشنبه و احتمال وقوع سیلاب در پایتخت گفت: ستاد مدیریت بحران شهر تهران به تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران آماده باش داده است و این وضعیت تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد.

در این زمینه:

فیلم/ برای رفتن به این روستا باید جان‌تان را کف دستتان بگیرید!

زمان شروع کلاس‌های درس در مناطق سیل‌زده

اقدام خلاقانه شهرداری برای هشدار سیل به تهرانی‌ها

وی با بیان اینکه سطح آب مسیل‌هایی که در مجاورت اتوبان‌ها قرار دارند به طور مرتب رصد می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری شهرداری تهران، ۵۲۰ تیم جستجو و نجات هلال احمر، ۲۶۵ واحد گشت‌زنی و انتظامی و ۴۰ اکیپ سازمان آب در آماده باش صد درصد قرار دارند.

برپایه این گزارش به نقل از شهرنوشت، ‌رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین از تعطیلی بوستان نهج البلاغه خبر داد و گفت: روز دوشنبه ۱۲ فروردین تمامی واحدهای صنفی در دربند، درکه، فرحزاد و کن تعطیل خواهند بود و اجازه اتراق و پارک خودرو در این نقاط به شهروندان داده نمی‌شود.

صادقی به آخرین پیش بینی سازمان هواشناسی نیز اشاره و عنوان کرد: امشب تا آخر وقت شاهد بارش باران خواهیم بود، اما بارش شدید باران فردا پیش از ظهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. روز ۱۳ فروردین نیز بارش‌های پراکنده در پایتخت خواهیم داشت.

وی از شهروندان خواست تا روز دوشنبه از اتراق و پارک خودروها در کنار رودخانه و مسیل ها خودداری کنند و حتی‌الامکان از تردد غیرضرور در شهر بپرهیزند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس