کد خبر 947295
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
امام جمعه جهرم

امام جمعه جهرم در یک سفر نیم روزه از منطقه عشایری خانه‌نهر بخش کردیان این شهرستان بازدید و در جمع گرم و صمیمی عشایر غیور حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر که چند ماهی است به عنوان امام جمعه جهرم منصوب شده، در مدت اندک فعالیت‌ خود اقدامات جالبی را انجام داده که از جمله آن اهمیت و توجه به بخش گردشگری و بازدیدهای متعددی داشته است.

اهمیت و توجه به بخش گردشگری از دیدگاه حجت‌الاسلام مدبر به‌نحوی بوده است که تاکنون 3 بار از غار سنگ شکن بازدید داشته و جلساتی نیز در همان مکان با حضور مسوولان شهرستان در راستای حل مشکلات این مکان تفریحی و گردشگری انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

وی همچنین در پیام نوروزی خود به مردم جهرم با اشاره به لزوم معرفی آثار تاریخی شهرستان به مسافران به اهمیت بنای مقبره جاماسب حکیم در بخش خفر و ضرورت توجه به آن تأکید کرد.

سرکشی از روستاهای بخش کردیان و سیمکان و حضور در جمع گرم و صمیمی اهالی روستا از دیگر اقدامات امام جمعه جهرم است که نتیجه آن برگزاری نشست پیگیری مسائل و مشکلات مردم این مناطق با حضور مسوولان شهرستان و چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در استان بوده است.

حجت‌الاسلام مدبر علاوه بر تدریس در دانشگاه علوم پزشکی جهرم به‌عنوان عضو هیأت علمی این دانشگاه نیز حضور فعال در عرصه علمی و دانشگاهی داشته و با نگارش چندین مقاله و کتاب نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و تقویت بنیه علمی جامعه دارد.

وی همچنین سه شب در هفته را به تدریس دروس اخلاق، عقاید و تفسیر قرآن کریم اختصاص داده و همزمان نیز با نشستن پای درددل مردم در مسجد جامع شهر جهرم تلاش بر رفع مشکلات و پیگیری آن دارد.

حجت‌الاسلام مدبر روز گذشته از منطقه عشایری خانه نهر بخش کردیان جهرم دیدن و در جمع گرم و صمیمی عشایر غیور حضور پیدا کرد.

وی در این بازدید به پای صحبت‌های اهالی این منطقه نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنها همچون برق و حمام قرار گرفت و پیگیری در جهت رفع مشکلات مطرح شده را در دستور کار قرار داد.

امام جمعه جهرم همچنین از عشایر این منطقه که در پرداخت زکات کوشا بودند با تقدیم هدیه تقدیر کرد.

از نکات جالب این دیدار پیگیری سریع مشکلات مطرح شده عشایر خانه نهر توسط امام جمعه جهرم بود به نحوی که در مسیر برگشت و در تماس با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی این مشکلات مطرح و زمینه رفع آن در روزهای آینده محقق شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    6 0
    همه آخوندها باید اینجوری باشن نه اینکه برن در ادارات راس امور قرار بگیرن درحالی که تخصصشو ندارن
  • DE ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    9 2
    اینجا آخوند ، اونجا آخوند ! حداقل به هر خانه ای میروند از بودجه ای که در اختیار دارند مقداری مواد غذائی و یا پتو و لباس گرم ببرند و به صاحبخانه بدهند ویا قندی و چای و شکری و یا شکلات و آب نباتی برای بچه ها ... دست خالی ، پز عالی !!!
  • ایرانی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    5 1
    برای انجام وظیفه که تبلیغ لازم نیست
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    5 0
    البته اینها با به تیم فیلمبرداری همیشه میرن.
  • RO ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    6 0
    دوربین کجا بود؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس