کد خبر 946890
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
خوش و بش سرخابی‌ها در پایان

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سال ۹۸ سالی متفاوت برای استقلال است و این تیم قرار است پس از مدتها به صدر جدول برسد.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم گفت: ضمن عرض تبریک سال نو به مردم عزیز کشورم برای آنها سالی خوب و توأم با موفقیت را آرزو می‌کنم.

وی در خصوص دربی دهم فروردین بیان داشت: این دربی یکی از حساس‌ترین دربی‌های یک دهه اخیر است که سرنوشت هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به آن بستگی دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استقلال در صورت پیروزی در این دیدار، شانس زیادی برای قهرمانی پیدا می‌کند و این موضوع باعث افزودن بر حساسیت زیاد این بازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آمار به نفع استقلال است یا پرسپولیس؟

مدافع پیشین استقلال با اشاره به هجمه وارد شده در داوری به دربی، تأکید کرد: هواداران فضا را درک کرده اند و با توجه به اتفاقاتی که در دیدارهای قبلی استقلال با قضاوت گزینه مطرح شده در رسانه‌ها صورت گرفته، حساسیتشان برای این بازی بیشتر شده است. من هم فکر می‌کنم بد نیست فدراسیون برای این بازی از یک داور خارجی استفاده کند. چون داوران ایرانی در هر صورت بعد از این بازی، قربانی هواداران دو تیم خواهد شد.

کارگر جم در ادامه خاطرنشان کرد: البته همه چیز به دربی تهران ختم نمی‌شود. دربی اصفهان هم بسیار حائز اهمیت است و من امیدوارم حاشیه‌هایی در سکوت خبری این ایام در آن بازی ایجاد نشود. چون سرنوشت چهار تیم دیگر که در کورس هستند به آن بازی بستگی دارد.

 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس