کد خبر 946876
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
خوش و بش سرخابی‌ها در پایان

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه دیدار این تیم با پرسپولیس جذابیت زیادی خواهد داشت، گفت: دربی جای تیم‌های شجاع است و ترسوها در این دیدار موفق نخواهند بود.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده به برگزاری دربی هشتاد و نهم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ۱۰ فروردین، دو تیم بازی حساسی در پیش خواهند داشت. فاصله دو امتیازی استقلال و پرسپولیس با یکدیگر باعث شده که هر دو به برد فکر کنند و این به جذابیت‌های دربی می‌افزاید و اعتقاد دارم تماشاگران برخلاف بازی دور رفت که بسیار خسته کننده و کسالت آور بود، می‌توانند شاهد یک بازی تماشایی باشند.

هافبک پیشین استقلال اظهار داشت: ترسوها در این دیدار برنده نیستند. هر تیمی که شجاعانه بازی کند، آرامش داشته باشد و از موقعیت‌هایشان به بهترین وجه استفاده کند مطمئناً می‌تواند سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت آب و هوای تهران در روز دربی

 

وی افزود: حضور پررنگ تماشاگران هر دو تیم هم در تعیین نتیجه بی تأثیر نیست و آنها می‌توانند با حمایت از تیم محبوبشان کمک مؤثری به موفقیت تیمشان کنند.

فنونی زاده در پاسخ به این پرسش که شما تجربه‌های دربی‌های زیادی داشتید. فکر می‌کنید حساسیت بازی روی بازیکنان تأثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ تصریح کرد: من در چند دربی حضور داشته و این بازی را کاملاً لمس کردم. البته درگیری در فوتبال طبیعی است و دو تیم نمی‌خواهند مقابل هوادارانشان بازنده باشند زیرا می‌دانند تا سال آینده و یک دربی دیگر کری خوانی برای تیم بازنده وجود دارد بنابراین اعتقاد دارم دو تیم باید از درگیری‌هایی که باعث حاشیه سازی می‌شود خودداری کرده و تنها به فکر ارائه یک بازی خوب برابر هم باشند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی را چه پیش بینی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: پیش بینی این دیدار سخت است خصوصاً اینکه هر دو تیم نیاز به برد دارند اما با توجه به اینکه من استقلالی هستم آرزو می‌کنم آبی پوشان در این دیدار برنده شوند و یک عیدی ویژه به هواداران خود بدهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس