کد خبر 946781
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
نرگس کلباسی

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: نرگس کلباسی می‌تواند با اخذ مجوز به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که نرگس کلباسی از مسدود شدن حساب‌های خود که برای جمع آوری کمک به هموططنان اعلام کرده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید:

روایت بانوی خیر اصفهانی که زندگی به جریان می اندازد

این در حالی است که پیش از این معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور و همچنین مسئولان پلیس فتای کشور نسبت به برخورد با افرادی که برای جمع آوری کمک شماره حساب اعلام کرده خبر داده بودند.

حالا جواد جاویدنیا در این خصوص گفته است: نهادها و موسساتی که قصد جمع آوری کمک‌های مردمی را دارند می‌توانند از طریق هلال احمر مجوز دریافت کرده و فعالیت‌های این موسسات بلامانع است.

وی اعلام کرده است که طی رصدهای انجام شده و گزارش‌های مردمی درحدود ۲۰۰ حساب به دادستانی کل کشور اعلام شده که این حساب‌های بانکی در دست بررسی است و تاکنون ۱۰۰ حساب بانکی مسدود شده است.

معاون دادستان کل کشور مسدود شدن حساب نرگس کلباسی را نیز در همین راستا دانسته و گفته است خانم کلباسی نیز می‌تواند با دریافت مجوز به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
    12 17
    اقا من يشماره حساب اعلام ميكنم هر كي دوست داره بهش پول واريز كنه ميخوام اتيش بزنم پولهارو به كسي هم ربط نداره والا گير كرديم فردا ميخوان برا زير پيراهني تو خونمونم تصميم بگيرن خسته كردين
    • IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
      2 2
      مغلطه نکن کوچولو!
    • ناشناس IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
      3 1
      شما غلط کردی که میخوای پول امثال منو اتیش بزنی .امثال شماها هستن که اعتماد وحسن نیت مردم جامعه رو از بین میبرن. یعنی مملکت اینقد خر تو خره تا یه تقی به توقی میخوره همه شماره حساب بدن مردم هم پول بریزن طرفم نخواد جوابگو باشه؟
  • حامد IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
    0 0
    دادستانی کار خوبی کرد.
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
    1 5
    باید زودتر از اینها اینکارو می کردن . پول مردم رو جمع کردن و بالا کشیدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس