کد خبر 946762
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
سولسشایر

سرمربی موقت شیاطین سرخ مزد عملکرد و نتایج خوبی که در مدت کوتاه کاری‌اش در این تیم کسب کرده را گرفت.

به گزارش مشرق، به نقل از ESPN، باشگاه منچستریونایتد با سرمربی موقت خود اولگنار سولسشایر قراردادی سه ساله بست و به این ترتیب قرارداد او را به حالت قطعی درآورد.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در خصوص قطعی شدن قرارداد سرمربی نروژی شیاطین سرخ با توجه به نتایج خوب او صورت گرفته بود و این اتفاق امروز (پنجشنبه) رخ داد.

مهاجم سابق منچستریونایتد که گل پیروزی‌بخش این تیم در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹ را به ثمر رساند، در اواسط ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ جانشین ژوزه مورینیو شد و از آن زمان تاکنون به عنوان سرمربی موقت تیم دستاوردهای مهمی همچون صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن کسب کرد. ضمن اینکه شاگردان او با تنها ۲ امتیاز فاصله با رده چهارم جدول شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دارند.

بیشتر بخوانید:

دستمزد درخواستی پوگبا از رئال مادرید

به این ترتیب دوران مربیگری سولسشایر در تیم مولده نروژه که آن را در اواسط فصل برای هدایت منچستریونایتد ترک کرد به صورت رسمی به پایان رسید و او به چهارمین سرمربی قطعی شیاطین سرخ از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ (پس از دیوید مویس، لوئیز فن‌خال و ژوزه مورینیو) تبدیل شد.

با انتخاب سولسشایر احتمال ورود سرمربیانی مانند مائوریسیو پوچتینو و ماسیمیلیانو آلگری به اولدترافورد برای فصل آینده منتفی شد.

رکورد سولسشایر در منچستریونایتد به عنوان مربی شامل ۱۹ بازی، ۱۴ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس