کد خبر 946573
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
حسین فرکی

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دو سال پیش مرحوم پورحیدری به من پیشنهاد استقلال را داد، اما من به سپاهان تعهد داشتم و با توجه به اینکه قراردادم یک سال و نیم بود اخلاقی نبود از این تیم جدا شوم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان که یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر فوتبال به حساب می‌آید در خصوص اتفاقات فوتبالی سال ۹۷ و … توضیحاتی را مطرح کرد که در زیر آنها را مشاهده می‌کنید:

*سال ۹۷ برای شما چطور گذشت؟

سال خوبی برای من نبود. نوه عزیزم در این سال از بین‌مان رفت و سنگین‌تر از فکر نمی‌کنم چیزی باشد.


*از نظر اقتصادی چطور؟

خب این شرایطی بود که در کل جامعه وجود داشت. دیدن این همه فشاری که روی مردم است سخت بود، به خصوص اینکه خودت هم از نزدیک لمس کنی.

بیشتر بخوانید:

درگیری بازیکنان پیکان با مسافران هتل محل اقامت

 

*شما هم در صف گوشت می‌ایستید؟

هنوز فرصتش نشده، اما یک بار به صورت تصادفی در صف گوشت قرار گرفتم. رفته بودم خرید کنم که این افتاق افتاد. دوستان آشنا بودند و ما را داخل صف بردند. گوشت را هم کس دیگری گرفت.


*عید مسافرت می‌روید؟

با این شرایط بعید می‌دانم مسافرت بروم، زیرا که بازی داریم.


*آجیل سر سفره می‌گذارید

به حدی می‌گذاریم خودمان استفاده کنیم.


*اگر یک روز کتاب زندگی‌تان را بنویسند دوست داری اسم آن را چه بگذارند؟

زیاد به این موضوع فکر نکردم سوال بسیار سختی بود، چون خیلی اسم‌های مختلف می‌توان پیدا کرد. تاکنون پیشنهادی هم بابت این اتفاق به من نشده است البته خیلی هم تمایل به این موضوع ندارم.


*فوتبال ما در سال ۹۷ چطور بود؟

اگر بخواهیم فوتبال را به دو بخش داخلی و ملی جدا کنیم در جام ملت‌ها نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم در فوتبال باشگاهی شرایط‌مان بد نبود. پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، اما در لیگ بازی‌های‌مان خیلی فشرده بود و همین باعث شده خیلی از تیم‌ها دچار مشکل شود.


*اگر بخواهید یک دروغ ۱۳ بگویید آن چیست؟

پیکان قهرمان لیگ برتر می‌شود.


*در مورد پیکان گفتید فکر می‌کردید آنقدر شرایط‌تان در این تیم سخت باشد؟

به هر حال شرایط فوتبال همین است با توجه به اتفاقاتی که برای من افتاده بود و مدتی در فوتبال حضور نداشتم سخت بود که بخواهم دوباره به شرایط عادی برگردم. خیلی از دوستان اصرار داشتند که من مجدد برگردم کلاً دوست دارم کار سخت انجام دهم پیکان هم چنین شرایطی داشت از فوتبال لذت می‌برم.


*فکر می‌کنید پیکان آخر فصل چه جایگاهی کسب کند؟

هیچ اتفاقی نمی‌افتد پیکان معمولاً همیشه جایگاه‌هایی در میانه‌های جدل را کسب می‌کند ما هم سعی می‌کنیم میانه جدول را برای این تیم فراهم کنم. مطمئن باشید فصل آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.


*شما یک مربی موفق بودید، اما هیچ وقت استقلال و پرسپولیس حضور نداشتید؟

دوست داشتم این اتفاق برایم بیفتد هم از استقلال پیشنهاد داشتم هم از پرسپولیس. دو سال پیش مرحوم پورحیدری به من پیشنهاد استقلال را داد، اما من به سپاهان تعهد داشتم و با توجه به اینکه قراردادم یک سال و نیم بود اخلاقی نبود از این تیم جدا شوم.


*پشیمان نیستید؟

به هر حال پشیمان نیستم، زیرا همه چیز را بر پایه قسمت می‌گذارم همانطور که گفتم من به سپاهان تعهد داشتم هیچ تضمینی هم نبود که از آنجا بروم یک شرایط بهتر برایم فراهم شود. البته این را بگویم نظر هواداران برایم خیلی مهم است و به هر تیمی بروم باید بدانم هواداران آن تیم با من کنار می‌آیند یا خیر.


*در این چند سال چه چیزی شما را خیلی اذیت کرد؟

هیچ چیزی مرا اذیت نکرد حتی زمانی که سرم را فوتبال شکست.


*به بازنشستگی در فوتبال فکر می‌کنید؟

بالاخره این یک قانون است، ولی هیچ اجباری در آن نیست احساس می‌کنم تا وقتی که بتوانم خوب کار کنم هستم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس