زیاد

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین سران رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که در صورت هر گونه حمله به غزه، با پاسخ محکمی مواجه خواهند شد.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» در پیامی صبح امروز (دوشنبه) به سران رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه حمله نظامی به غزه هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری فلسطین الیوم، النخاله گفت: به دشمن اسرائیلی در خصوص هرگونه حماقتی هشدار می‌دهیم و هرگونه حمله‌ای با پاسخ فوری و بزرگی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این اظهارات پس از آن انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک به شمال تل‌آویو، گذرگاه تجاری «کرم ابو سالم» در مرز نوار غزه را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنگ‌طلبانه نوار غزه را به اقدام نظامی تهدید کرد.

صبح امروز دوشنبه یک فروند موشک شلیک شده از منطقه غزه به منزلی در منطقه «الشارون» واقع در شمال تل‌آویو اصابت کرد که در نتیجه آن هفت نفر زخمی شدند.

در پی این حمله، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در سفر آمریکا به سر می‌برد، تلفنی با رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس شاباک و دیگر رؤسای امنیتی و مسئولان ارشد ارتش این رژیم گفت‌وگو کرد.

او قصد دارد امشب پس از دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، به سرزمین اشغالی بازگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس