کد خبر 946134
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که خود را برای انتخابات ۲۰ فروردین آماده می‌کند، در دفاع از حملات بامداد امروز این رژیم به غزه گفت، «اگر لازم باشد، در دوره انتخابات هم به جنگ با غزه خواهیم رفت».

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» که در آستانه انتخابات سراسری در رژیم صهیونیستی به واشنگتن سفر کرده، در مصاحبه با یک رسانه این رژیم با ادبیاتی جنگ‌طلبانه بر آمادگی کابینه‌اش برای به راه انداختن جنگ علیه ساکنان نوار در محاصره غزه تاکید کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی به آمریکا سفر کرده که اخیراً «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری اعلام کرد، وقت آن رسیده که واشنگتن حاکمیت تل‌آویو بر جولان اشغالی سوریه را به رسمیت بشناسد.

بیشتر بخوانید:

به عقیده برخی سیاستمداران و رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اظهارات ترامپ به منظور کمک کردن او به نتانیاهو در انتخابات بیستم فروردین مطرح شده است چرا که رسوایی فساد مالی او و تحقیقات دادستانی سبب کاهش محبوبیت او در فلسطین اشغالی شده بود.

نتانیاهو، امروز یکشنبه در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی بدون اشاره به تحقیقات درباره پرونده فسادش، به صحبت درباره حملات بامداد امروز به نوار غزه پرداخته است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در تازه‌ترین حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، یک فلسطینی شهید و دو نفر زخمی شدند.

نتانیاهو با اشاره به این حملات گفته که رژیم صهیونیستی اگر لازم باشد در جریان انتخابات هم به جنگ با غزه خواهد رفت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با لحنی جنگ‌طلبانه افزود: «آیا اکنون ارزش دارد که وارد غزه شویم؟ زیاد مطمئن نیستم (که اکنون زمان ورود به غزه باشد). ما از منظر امنیتی داریم بهترین دهه‌مان را تجربه می‌کنیم».

از نظر برخی تحلیلگران و رسانه‌های غربی و عربی، این اظهارات نتانیاهو در آستانه انتخابات، یکی دیگر تاکتیک‌های او برای انحراف اذهان صهیونیست‌ها از پرونده فساد او است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    0 0
    اصلا خدا شمارو وآسه جنگیدن خلق کرده خروس جنگی شرارت از قیافتون میباره.....
  • AE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    0 0
    غلط می کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس