کد خبر 946124
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
امداد رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان

اما آنچه در بین خبرهای سیل و امدادرسانی در گلستان بیش از همه نظر هموطنان را به خود جلب کرد غیب سید مناف هاشمی استاندار این استان بود که از زمان وقوع سیل در گلستان در دسترس نبود.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر خبر سیل در استان‌های مازندران و گلستان شادی نوروز و سال جدید را از دل هر ایرانی دور کرد و موجب شد مردم روزانه پیگیر اخبار و امدادرسانی به مردم سیل زده گلستان باشند.

اما آنچه در بین خبرهای سیل و امدادرسانی در گلستان بیش از همه نظر هموطنان را به خود جلب کرد غیب سید مناف هاشمی استاندار این استان بود که از زمان وقوع سیل در گلستان در دسترس نبود و اخبارها از حضور وی در خارج از کشور حکایت داشت.

بیشتر بخوانید:

دستور سرلشکر جعفری برای تسریع در کمک به سیل‌زدگان

اینفوگرافیک/ چرا سیل‌های شمال کشور ویرانگر شده‌اند؟

به نقل از برخی رسانه‌ها، هاشمی روز گذشته به کشور بازگشت و البته در جلسه شب گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد هاشمی برکنار و معاون وی سرپرست استانداری گلستان را بر عهده گرفت.

اما از اخبار و حوادث در گلستان که بگذریم هواشناسی طی اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های مکرر از وقوع سیل در غرب و جنوب غرب کشور خبر می‌دهد که احتمال سیل در استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهار و محال و بختیاری و البته کهگیلویه و بویراحمد بیش از سایر نقاط کشور است.

اخطاریه‌های سیل و بحران ناشی از بارندگی‌ها در حالی است که علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خارج از استان به سر می‌برد و سوال اینجاست که آیا بهتر نبود با توجه به پیش‌بینی‌ها و اخطار سیل در کهگیلویه و بویراحمد نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد حاضر باشد؟

کهگیلویه و بویراحمد در گذشته و در حوادثی مانند سقوط هواپیما، زلزله‌های سال گذشته و حوادث دیگر بی‌تدبیری را به خود دیده و نیاز است در آغاز سال جدید و در شرایط بحرانی مسؤولان ارشد استانی در استان و در کنار مردم باشند.

حال با حوادث رخ داده در گلستان و وضعیت بحرانی که در ساعت آینده با آن مواجه می‌شویم این سوال پیش می‌آید که بعد از برکناری مناف هاشمی نوبت چه کسی است؟

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    2 6
    باتدبیر به موقع مسئولین و همکاری مردم .دیگه شاهد چنین مسائلی تلخی نباشیم.انشاالله
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    1 1
    باتدبیر بموقع هیچکس.
  • بافقی GB ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    0 0
    ایشون در کدوم کشور به خوش گذرانی مشغول هستند؟ بقول اقای روحانی باید تلاش کند !اینده بهتر خواهد شد! .فکرش رو می کنیم حسابش رو می رسیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس