کد خبر 946054
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
جهانگیری نمایه

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع مردم سیل زده، اظهار کرد: دولت خسارات وارده را جبران و مشکلات مردم مناطق سیل زده را برطرف خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جریان سفر به استان گلستان، با حضور در نمایشگاه بین المللی که بخشی از سیل زدگان در آن اسکان یافته‌اند، از نزدیک در جریان روند اسکان مردم سیل زده و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنان قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع مردم سیل زده، اظهار کرد: دولت خسارات وارده را جبران و مشکلات مردم مناطق سیل زده را برطرف خواهد کرد.

وی همچنین پس از بازدید از چادرهای اسکان اضطراری، در دیدار عمومی با مردم سیل زده با تقدیر از کمک‌های مردمی به سیل زدگان اظهار کرد: اینکه مردم کشور در روزهای سخت به کمک یکدیگر می‌شتابند جز ویژگی‌های منحصر به فرد مردم ایران است.

جهانگیری با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه مردم ایران نشان دادند که همواره در صحنه حضور جدی دارند خاطرنشان کرد: مردم در زلزله کرمانشاه به هر میزان که لازم بود کمک کردند و دولت، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش، هلال احمر و همه نهادهایی که قانوناً وظیفه خدمتگزاری به مردم را دارند نیز در صحنه حاضر بودند و حمایت‌های لازم را ارائه کردند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: سیل و آبگرفتگی اخیر به زندگی مردم استان گلستان و به خصوص شهرستان آق قلا آسیب وارد کرد و باید خدا را سپاس بگوییم که آسیب جانی یا وجود نداشت و یا اگر هم بود به میزان بسیار کمی بود.

وی افزود: اطمینان دارم با کمک مردم، تلاش دولت و مسؤولین استان مشکلات به وجود آمده برطرف خواهد شد و مردم سیل زده به زندگی خود و شرایط عادی باز خواهند گشت.

جهانگیری با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، دولت و همه نهادها در کنار مردم سیل زده خواهند بود تا بتوانند سختی‌ها را پشت سر بگذارند خطاب به مردم سیل زده گفت: نگران نباشید که در این شرایط تنها بمانید. دولت با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها به هیچ وجه شما را تنها نخواهد گذاشت و زندگی شما همانند سابق و حتی بهتر از آن خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    1 0
    چه جوری جبران می کنید ؟ یه چیزی بهانه می کنید از حقوق کارمندان و ... کم می کنید . از جیب مبارک که پرداخت نمی کنید ، این طوری منت می گذارید ...
  • موریس IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    0 0
    شما هم رونق اقتصادی ایجاد کردید و هم به زلزله زده ها رسیدید.خسته شدید بسه . راستی یه بسته گوشت یخی دارم تقدیم به دولت تدبیر و امید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس