کد خبر 945993
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
واعظی

واعظی به تشریح اولویت‌های دولت در سال ۱۳۹۸ پرداخت.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اولویت‌های دولت برای سال ۹۸ گفت: دولت بر اساس آنچه که در سال گذشته به مردم قول داد عمل کرد؛ بالاخره بسیاری از مسائل و گرفتاری‌های داخلی ناشی از تحریم‌ها حل شد. 

واعظی با اشاره به روابط ایران با  کشورهای همسایه گفت:  روابط ایران با همسایگان و کشورهای مختلف خارجی در سال گذشته عادی سازی شد و توانستیم روابط مناسبی را با بسیاری از کشورها برقرار کنیم؛ دولت برنامه گسترده‌ای را برای  حمایت از شرکت‌های داخلی برای توسعه کشور  ترتیب داده بود.

بیشتر بخوانید:

واعظی در ادامه افزود: دولت تاکنون اقداماتی را انجام داده که برخی از آنها در حال نتیجه دهی است. برای سال ۹۸ تعدادی از مراکز استان‌های ما به خطوط ریلی سراسری متصل شده‌اند، اکنون ۱۵ فاز پالایشگاه فارس جنوبی افتتاح شده و همچنین پروژه‌های متعددی در حال اجرا است. یکی از کارهایی که باید انجام شود این است که تمام فعالیت‌های بزرگ نیمه تمام دولت به پایان برسد.

رئیس دفتر روحانی در خصوص وضع معیشتی مردم اظهار کرد: موضوعی که بسیار مهم است، وضع معیشتی و رفاه مردم است. باید بتوانیم در شرایط تحریمی نیازمندی‌های مردم را تامین کنیم. نکته دیگر طبقه حقوق بگیر ثابت هستند که ما باید به گونه‌ای رفتار و برنامه ریزی کنیم که دخل و خرج حقوق بگیران ثابت همخوانی داشته باشد و زندگی آن‌ها بگردد. موضوع دیگر اقشار مستمری بگیر هستند؛ کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بوده و ما باید از لحاظ گذارندن زندگی به آنان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: سال آینده سال انتخابات مجلس است و باید مراقبت کنیم که فضا انتخابات باعث مایوس شدن مردم و اختلافات نباشد، از طرفی یک شوری بیافریم تا مردم در انتخابات مجلس حضور پررنگی داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس