آقای رئیس جمهور گلستان را دریابید، فرصت بسیار کم است

امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.

به گزارش مشرق؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خصوص بحران سیل و گرفتار شدن مردم استان گلستان در این حادثه غم‌انگیز، طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.

بیشتر بخوانید:

گلستان را آب برد؛ همه به دنبال آقای استاندار می‌گردند

دستورات رئیس جمهور برای کمک به مناطق سیل‌زده

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب حجت السلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم؛

بدون مقدمه می‌گویم: استان گلستان به‌ویژه ترکمن‌صحرا را دریابید.

بارش‌های بی‌سابقه اخیر که تنها طی سه روز بیش از «دوسوم» بارش سالانه این استان بوده است خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی، واحدهای صنعتی، باغات و راه‌های شهر و روستایی استان وارد کرده است.

هم‌اکنون تعدادی از شهرهای استان ازجمله گنبدکاووس، آق‌قلا، گمیشان و بخش‌ها و روستاهای بسیاری زیرآب رفته و تردد در برخی از آنها تنها با قایق امکان‌پذیر است.

ارتفاع آب در برخی از مناطق به بیش از دو متر رسیده است مردم حتی برای تأمین نیازهای اولیه غذایی خود مشکل دارند. کودکان و بیماران به‌شدت در مضیقه‌اند، امکانات استان جوابگوی این‌همه نیاز و خسارت نیست.

فرصت بسیار کم است، مستدعی است با حضور خود در استان مرهمی بر آلام و دردهای مردم شریف و نجیب این مناطق بگذارید و دستور ویژه برای کمک‌های فوری و برآورد خسارت‌های وارده صادر کنید.

در پایان ضمن تبریک به مناسبت حلول سال نو و ولادت امیر مؤمنان علی (ع) توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

والسلام

سید کاظم نورمفیدی

دوم فروردین ١٣٩٨

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    13 0
    اینا فقط رای میخوان ملت ادم حساب نمیکنن
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    8 0
    فرصت آنموقع از دست رفت که سبد رای تدبیریان !! پر شد و به تبع آن بی کفاییتان حاکم بر ما شدند و حالا همه مسئولین دولتی در کیش و... هستند و استاندار دولت امید در این شرایط در تفریح خارج کشور است . از ماست که بر ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس