کد خبر 945930
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
آپارتمان نمایه

بر اساس آمارهای رسمی ارزان‌ترین واحدهای مسکونی تهران در منطقه ۱۸ پایتخت واقع شده و میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه ۴.۵ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، مطابق آمار رسمی در بهمن ماه امسال قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه پیش از آن (دیماه ۹۷) بالغ بر ۷.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آخرین میزان کاهش معاملات مسکن در تهران

جدول / قیمت آپارتمان های ۵ ساله در تهران

در محله یافت‌آباد این منطقه واحد مسکونی ۸۰ متری ۲ سال ساخت به قیمت ۲۴۷ میلیون تومان یعنی هر متر مربع حدود ۳ میلیون و ۸۷ هزار تومان و آپارتمان ۷۱ متر با عمر ۳ سال در بهداشت به قیمت ۳۵۱ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان) معامله شده است. یک واحد مسکونی ۶۴ متری که ۹ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان (هر مترمبع حدود ۴ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان) فروخته شده است.

در ولیعصر واحد مسکونی نوساز با مساحت ۶۲ متر به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان (هر مترمربع ۷ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان) و آپارتمان ۶۵ متری نوساز در این منطقه به قیمت ۲۹۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان) خریداری شده است.

همچنین در این منطقه واحد ۱۳۰ متری ۴۲ ساله به قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس