کد خبر 945832
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
پمپئو نمایه

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک شبکه خبری این کشور از تداوم فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه آمریکا در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران، پنجشنبه در فلسطین اشغالی طی گفت‌وگو با یک رسانه آمریکایی ضمن تکرار اتهام‌زنی‌های بی سند، گفته است که فشارهای اقتصادی و سیاسی آمریکا علیه ایران ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

تشکر پامپئو از ولی‌عهد سعودی بابتِ یمن

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: «ملاحظه می‌کنید که ما اکنون شبه نظامیان [تحت حمایت ایران] در داخل عراق را گروه تروریستی اعلام کرده‌ایم. ملاحظه می‌کنید که [سران ارشد سپاه ایران] را شناسایی کرده‌ایم.شاهدید که ما موسسه‌های مالی و عوامل مالی که در انتقال غیرقانونی پول و در حمایت ازحوثی‌ها، حماس و حزب‌الله فعالیت داشتند را شناسایی کرده‌ایم. دولت آمریکا تلاش‌های جدی و گسترده‌ای را برای مقابله با اقدام‌های ایران در منطقه انجام داده است.»

پامپئو روز چهارشنبه برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقام‌های این رژیم وارد قدس اشغالی شد.

این دیدار همزمان با اعلام حمایت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان صورت گرفت.

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در مصاحبه با شبکه خبری «العربیه» نیز ادعاهایی درباره وابستگی جنبش انصار الله یمن به ایران مطرح کرد و بدون ارائه مستندات لازم مدعی شد که این گروه فقط با دستور ایران عمل می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس