سردار رحیمی نمایه

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۱۰ انبار دپوی موادمحترقه در تهران کشف و منهدم شده که در یکی از این انبارها حدود ۹ تن موادمحترقه اکلیل سرنج بوده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در مرکز فرماندهی و کنترل پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: با حضور گسترده نیروهای پلیس در شهر تا این لحظه هیچ حادثه خطرناک یا همراه با مصدومیتی در تهران رخ نداده است.

وی افزود: تا به این لحظه تنها یک کودک ۱۴ ساله بر اثر بی دقتی مصدوم شده است.

در این زمینه:

مصدومیت ۸۳ نفر تا ساعت ۱۹:۳۰ در سراسر کشور

مجروحیت سرباز ناجا بر اثر اصابت مواد محترقه

فیلم/ اولین مصدوم چهارشنبه سوری ۹۷

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: اگر فردی قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد طی هماهنگی‌هایی انجام شده با دستگاه قضائی از امشب تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شود.

وی در پایان گفت: اگر این افراد از خودرو و یا موتور سیکلت برای برهم زدن آرامش مردم استفاده کنند خودرو و یا دستگاه موتورسیکلت آنها تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با توجه به تجربیاتی که در سال‌های پیش داشتیم، با کمک سه پلیس تخصصی (پلیس اطلاعات و امنیت، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری) کارمان را از ابتدای زمستان آغاز کردیم.

وی افزود: تاکنون بیش از نود و سه نفر که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه اکلیل سرنج و غیره کرده بودند دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: بیش از ۲۰ میلیون انواع مواد محترقه قاچاق ایرانی و خارجی و دست ساز و … کشف و با اخذ مجوزهای لازم امحا کردیم.

وی گفت: ۱۰ انبار دپوی مواد محترقه در تهران کشف و منهدم شده که در یکی از این انبارها حدود ۹ تن مواد محترقه اکلیل سرنج بوده است.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای زمستان چهار قرارگاه فتح، فجر، نصر و رمضان در شهر مستقر هستند.

وی ادامه داد: تاکنون پنج حادثه بوده است تاکنون پنج حادثه که در آن کمتر از ۱۰ نفر مصدوم شده‌اند، در تهران داشتیم، همچنین دو دستگاه خودرو آسیب دیده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: بیش از ۲۸۰ نفر است سابقه دارها در این ایام زیر نظر پلیس هستند و ۸۰ نفر از این افراد امشب را در کنار مأمورین ما ولی نه به صورت بازداشت به سر می‌برند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به آمار مصدومان تا ساعت ۱۹ گفت: هفت نفر مصدوم شدند که شش نفر آنها خدمات سرپایی گرفتند و یک نفر آنها بستری شده است.

وی ادامه داد: تا به این لحظه یک نفر دچار سوختگی درجه یک و پنج نفر دچار سوختگی درجه دو شدند، همچنین یک نفر دچار شکستگی شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس