استقلال و پرسپولیس نمایه

مجری اسپانسری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به منظور رفاه حال هواداران این ۲ باشگاه برای تهیه بلیت دربی روز دهم فروردین ۹۸ شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفت.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۰ فروردین سال ۹۸ به مصاف هم خواهند رفت و این درحالی است که بلیت‌فروشی این بازی از امروز آغاز شد.

مجری اسپانسری این دو باشگاه به منظور رفاه حال هواداران سرخابی برای تهیه بلیت این بازی و همچنین ادامه مسابقات لیگ برتر شرایطی در نظر گرفته تا به سود هواداران این دو تیم باشد.

بیشتر بخوانید:

ناگفته‌های فتحی از گرفتن مجوز استقلال در آسیا

بر اساس تصمیم مجری اسپانسری این دو باشگاه هوادارانی که بسته بلیت بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل خریداری کنند، این شانس را خواهند داشت تا از امروز با مراجعه با سایت GISHE۳.COM بلیت دربی را زودتر از سایر هواداران تهیه کنند.

در اطلاعیه مجری اسپانسری این دو باشگاه آمده: ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و به پاس تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه هواداران در طول فصل و با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ و تکریم هوادارانی که در سرما و گرما از تیم خود حمایت کردند در نظر داریم بسته ویژه بلیت بازی‌های باقیمانده این دو تیم در لیگ برتر را با امتیازات ویژه در اختیار هواداران قرار دهیم که این امتیازات عبارتند از:

۱- اولویت خرید بلیت دربی با هوادارانی است که بلیت تمام مسابقات تا انتهای فصل در بازی‌های خانگی را خریداری کنند.

۲- هوادارانی که بلیت طبق دوم یا پشت دروازه را از طریق خرید بسته بلیت تهیه کنند، می‌توانند بلیت دربی را رایگان دریافت نمایند.

۳- هواداران می‌توانند با مراجعه به سایت HAVADAR.SHOP و با وارد کردن کد تخفیف هدایا به میزان یک میلیون ریال در خرید لباس اصلی تیم دریافت نمایند.

۴- هواداران با خرید هر کدام این بسته‌ها می‌توانند از تخفیف ۱۵۰ هزار ریالی در خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل بهره‌مند شوند.

۵- علاقمندان به فوتبال و هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال می‌توانند از ساعت ۱۷ امروز با مراجعه به سایت GISHE۳.COM برای خرید بسته در نظر گرفته شده اقدام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس