کد خبر 945297
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
آیت‌الله وحید خراسانی

یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به فشارهای اقتصادی بر مردم و سخت شدن زندگی برای آنها، گفت: دولت باید همت کند این مشکلات معیشتی رفع شود.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر آیت‌الله وحید خراسانی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ظهر دوشنبه با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی وحید خراسانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت ثبت جهانی عاشورا اظهار داشت: تلاش نمائید تا قضیه عاشورا را جهانی کنید و ما دعا می‌کنیم تا در این امر موفق باشید؛ این را در دفتر عملتان ثبت نمائید که اجر این کار حساب ندارد.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با ظریف چه گفت؟

دیدار ظریف با مراجع عظام تقلید در قم+عکس


وی با تذکر به وضعیت معیشتی مردم افزود: سلام مرا به رئیس جمهور برسانید و به وی این پیام را ابلاغ کنید که به فکر مردم باشند؛ این مطلب مهم است که زندگی بر مردم سخت می‌گذرد و آنان به جهات دینی این وضعیت را تحمل می‌کنند؛ آن شاء الله همت کنید این مشکلات معیشتی رفع شود.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان تصریح کرد: باید با دنیا با زبان ملایم صحبت کرد؛ انشا الله موفق می‌شوید.

لازم به ذکر است محمد جواد ظریف در سفر خود به قم با حضرات آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی از دیگر مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرده و در شورای اداری استان قم نیز شرکت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    14 1
    دست از گفتن این بایدها بردارید و دست به عمل کردن بزنید فقط بلدید بگید باید اینطور بشه باید اونطور بشه برای کی باید میگی؟ خود رئیس جمهور همش میگه باید اینطور بشه باید اونطور بشه که رهبر هم فرمودند مخاطب این بایدها خود شما هستید !!!
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
      0 2
      با مرجع شیعه درست حرف بزن! شما به درک و فقاهتش رسیدی که به ایشون میگی چطور حرف بزنن؟ حد خودتو بدون بیشتر از حدت حرف نزن!!!
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    8 0
    رحما بینهم اشدا الکفار باید بود.
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
    0 1
    با دنیا به زبان ملایم باید صحبت کرد؟!! این ادبیات به مراجع هم سرایت کرد؟ دنیا یعنی کجا؟ مگه با دنیا به زبان خشن صحبت شده؟ یاللعجب!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس