کد خبر 945271
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
هیات دولت نمایه - کراپ‌شده

هیئت وزیران در ادامه، تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۳۹۸ را در بخش های دولتی، خیریه، عمومی غیردولتی و خصوصی مورد بازنگری و تصویب قرار داد.

به گزارش مشرق، با تصمیم هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، کارگروهی به منظور رفع مشکل آلودگی هوا در استان بوشهر تشکیل و نتایج بررسی‌ها در این کارگروه به هیئت وزیران ارائه شود.

هیات وزیران با توجه به جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه های مختلف و به منظور ارایه تسهیلات جهت ساخت و بهسازی مسکن روستایی، با افزایش سقف تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت کارشناسان از بهترین و بدترین تصمیم اقتصادی دولت

بر این اساس، سقف فردی تسهیلات فوق برای ۲۰۰ هزار واحد، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۸ تعیین شد و بانک مرکزی مکلف گردید نسبت به تعیین بانک‌های عامل و سهمیه آن‌ها برای پرداخت این تسهیلات با سود پنج درصد و با ضمانت سفته زنجیره‌ای در سال ۹۸ اقدام کند.

** دولت تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۳۹۸ را مورد بازنگری قرار داد

هیئت وزیران در ادامه، تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی سال ۱۳۹۸ را در بخش های دولتی، خیریه، عمومی غیردولتی و خصوصی مورد بازنگری و تصویب قرار داد.

** اختصاص تسهیلات بانکی به عشایر برای جبران خسارات ناشی از خشکسالی

با تصویب دولت، مبلغ یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد چهار درصد به منظور جبران خسارات ناشی از خشکسالی به عشایر و تشکل های عشایری آسیب دیده اختصاص یافت.

** معرفی مدیرعامل جدید شرکت راه آهن در جلسه امروز دولت

هیئت دولت در ادامه، آقای سعید رسولی را به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تعیین و از خدمات دکتر محمدزاده تشکر و قدردانی کرد.

** امضای موافقت‌نامه در زمینه نظام ارتقای تجارت متقابل بین ایران و بلاروس

هیئت وزیران با توجه به اهمیت هماهنگی در مناسبات گمرکی و توسعه تجارت خارجی بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و بلاروس و ایجاد تسهیلات مناسب در روابط اقتصادی بین دو کشور، با امضای موقت موافقت‌نامه نظام ارتقای تجارت متقابل بین دولت‌های دو کشور موافقت کرد.

** موافقت دولت با افزایش سرمایه شرکت‌های سهامی برق منطقه ای تعدادی از استان‌های کشور

هیئت وزیران با افزایش سرمایه شرکت‌های سهامی برق منطقه ای استان های آذربایجان، اصفهان، باختر، تهران، خراسان، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، غرب، فارس، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان و یزد و مدیریت شرکت شبکه برق ایران موافقت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس