کد خبر 945153
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
نتانیاهو

رژیم صهیونیستی چند روز بعد از انتشار خبری درباره هک تلفن همراه «بنی گانتز»، رقیب انتخاباتی نتانیاهو، گزارش داده ایران به اطلاعات تلفن همراه نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم دسترسی پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی جدید مدعی شده اطلاعات موجود در رایانه و گوشی همراه «ایهود باراک»، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هک شده و به ایران فروخته شده است.

بیشتر بخوانید:

منابع آگاه در گفت‌وگو با رسانه صهیونیستی مدعی شده‌اند «ناواد آرگامان»، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک یا شین بت) چند ماه پیش باراک را از این موضوع مطلع کرد. منابع آگاه گفته‌اند دلیل هک سیستم‌های باراک، بی‌احتیاطی از جانب او نبوده و او در گوشی‌اش مطالبی که بعداً باعث شرمساری‌اش شود نداشته است.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و شین‌بت به درخواست رسانه‌های این رژیم برای اظهارنظر پاسخ نداده‌اند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هم گزارش داده بود دستگاه‌های اطلاعاتی ایران توانسته‌اند گوشی همراه «بنی گانتز»، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعات حساس موجود در آن دسترسی پیدا کنند.

ائتلاف «آبی و سفید» در فلسطین اشغالی که بنی گانتز رهبری آن را به عهده دارد تأیید کرده دستگاه‌های اطلاعاتی ایران گوشی او را هک کرده‌اند اما درز اخبار مربوط به آن را به نتانیاهو نسبت داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    0 5
    ایمیل ها هم هک شده یا فقط موبایل؟
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    1 0
    احسنت .خداقوت.یه روز خود اسراییل هم هک میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس