کد خبر 944993
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
فوتبال

کاظم فرحانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: معمولاً در فوتبال اشتباه داوری وجود دارد،‌ اما چرا تمام اشتباهات به ضرر تیم ما رقم می‌خورد؟!

به گزارش مشرق، پائولو سرجیو پس از شکست یک بر صفر تیم صنعت نفت آبادان مقابل پیکان اظهار داشت: ما از اول فصل یک گرفتاری داریم به نام داوری. نمی‌دانم چرا تمام اتفاق بد به ضرر تیم ما افتاده است. معمولاً در فوتبال اشتباه داوری وجود دارد، اما چرا تمام اشتباهات به ضرر تیم ماست؟ چرا هیچ وقت به نفع ما نبوده است.

بیشتر بخوانید:

ذوب‌آهن برد؛ استقلال خوزستان وارد منطقه خطر شد

مطهری: اگر وضعیت تا فردا تغییر نکند ما هم از ادامه کار کنار می‌کشیم

وی در ادامه افزود: در این بازی بازیکن حریف پیراهن فاخر تهامی را گرفت اما داور نادیده گرفت. دقیقاً مثل بازی با پرسپولیس و استقلال خوزستان که علیه ما پنالتی گرفته شد. در بازی با پرسپولیس داور پشت دروازه گفت پنالتی نیست، اما داور وسط تأکید کرد که پنالتی است. در بازی با استقلال خوزستان هم دقیقاً برعکس این اتفاق رخ داد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: در کل بازی خوبی بود و ما آمده بودیم که هر سه امتیاز را به دست بیاوریم. تلاش‌مان را هم کردیم اما فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. ان‌شاءالله در بازی با ذوب‌آهن بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و فرصت‌های زیادی داریم اما متأسفانه دچار بدشانسی هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس