کد خبر 944895
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
تراکتورسازی تبریز 1 - استقلال تهران 0

تیم فوتبال تراکتورسازی در نیم فصل دوم تنها یک گل خورده تا رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن در این فصل را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مشرق، دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی در نیم فصل دوم تنها یک بار باز شده است تا این تیم با یک گل خورده بهترین خط دفاعی را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد.

خط دفاعی تراکتورسازان اولین و آخرین بار در دیداری خارج از خانه مقابل نساجی تسلیم شد تا این تنها گل خورده آنها در این نیم فصل باشد. این بازی در هفته هفدهم انجام شد و دروازه تراکتورسازی در دقیقه ۷۳ این بازی باز شد.

بیشتر بخوانید:

رکوردهای جرج لیکنز در تراکتور و لیگ برتر

سرخ پوشان تبریز در هفته‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم دروازه خود را حفظ کردند تا ۵ کلین شیت پی در پی داشته باشند. از آخرین گلی که سرخ پوشان تبریز دریافت کردند ۴۸۷ دقیقه می‌گذرد تا رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن در نیم فصل دوم در اختیار این تیم باشد.

محسن فروزان در تمام شش بازی سرخ پوشان وظیفه مراقبت از دروازه این تیم را بر عهده داشته تا سهم عمده‌ای در این موفقیت داشته باشد.

فروزان با ۷ بازی و ۶۳۰ دقیقه حضور در میدان و تنها یک گل خورده، بهترین عملکرد را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر در نیم فصل دارد. فروزان تنها بازیکن تیم تراکتورسازی است که در تمام ۲۲ بازی این تیم به صورت کامل در زمین حضور داشته تا رکورد جالب ۱۹۸۰ دقیقه حضور در میدان را از خود به جای گذاشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس