کد خبر 943979
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
سیمئونه

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با وجود شکست شاگردانش در خانه یووه و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد آنها دفاع کرد.

به گزارش مشرق، دیه‌گو سیمئونه پس از شکست ۳ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید مقابل یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف شاگردانش از این رقابت‌ها، به خبرنگاران گفت: یوونتوس بهتر بازی کرد. ضربه سر آلوارو موراتا تنها موقعیت ما بود و جز آن چیز خاص دیگری نداشتیم. یوونتوس مدام فشار می‌آورد و وارد محوطه جریمه ما می‌شد و به همین دلیل ما چاره‌ای جز دفاع نداشتیم. من باید به یوونتوس تبریک بگویم چون این تیم خیلی خوب حمله کرد.

بیشتر بخوانید:

کامبک رویایی یوونتوس با هت‌تریک سوپر رونالدو

آنها بهتر بودند و حق‌شان بود که بازی را ببرند. درست است که ما هم مرتکب اشتباهاتی شدیم اما یوونتوس از نظر تاکتیکی و دریافت توپ‌های دوم تیم برتر میدان بود. اتلتیکومادرید تنها ۳۸ درصد تملک توپ داشت و نه تنها یک شوت هم به سمت چارچوب یووه شلیک نکرد، بلکه حتی یک کرنر هم از میزبان خود نگرفت.

سرمربی آرژانتینی یوونتوس ادامه داد: یوونتوس به همان شیوه‌ای بازی کرد که در دیدار رفت. ما اما مشکلاتی داشتیم و به همین دلیل یوونتوس شایسته صعود به یک چهارم نهایی بود. من فکر نمی‌کنم که ما به خاطر عملکرد بد امسال‌مان حذف شده باشیم، حتی فکر نمی‌کنم که دلیلش بی‌شخصیتی تیم بوده باشد. دلیل حذف ما این بود که یوونتوس بهتر بازی کرد و ما باید به آنها تبریک بگوییم. ما در دقایق پایانی نیمه اول خیلی خوب بازی و موقعیت مهمی ایجاد کردیم اما در نیمه دوم به اندازه کافی تلاش نکردیم و حرفی برای گفتن مقابل یوونتوس نداشتیم. من فکر می‌کنم که بزرگترین نقطه قوت یوونتوس، پرس سنگین این تیم است. حتی زمانی که ما از پرس این تیم فرار می‌کردیم، به اندازه کافی در استفاده از توپ‌های دوم خوب نبودیم. من باید تأکید کنم که ما به خاطر بد بازی کردن حذف نشدیم بلکه به خاطر بازی خوب حریف حذف شدیم و وقتی که چنین اتفاقی که می‌افتد به احترام حریف فقط باید کلاه از سر برداشت.

سیمئونه در پایان با اشاره به هت‌تریک رونالدو و شادی معنادار او پس از گل سوم که به نوعی تلافی حرکت زشت سیمئونه در بازی رفت دو تیم در مادرید بود هم اظهار داشت: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست و در چنین شب‌های بزرگی می‌تواند چنین عملکردهایی ارائه کند. او احتمالاً دیده که من در ورزشگاه واندامتروپولیتانو چه حرکتی انجام دادم و مثل من فقط تلاش کرده که شخصیتش را نشان دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس