کد خبر 943903
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
منچسترسیتی

منچسترسیتی با پیروزی ۷-۰ مقابل شالکه در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش مشرق، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت به سختی توانسته بودند حریف آلمانی را شکست بدهند، در دیدار امشب کار سختی نداشتند و با یک پیروزی پرگل، راهی مرحله بعد شدند.

منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه ۱۳ بود که این تیم صاحب موقعیت شد اما آگوئرو نتوانست از فرصتی که روی همکاری واکر و استرلینگ ایجاد شده بود، استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

کامبک رویایی یوونتوس با هت‌تریک سوپر رونالدو

برتری سیتی ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده شالکه مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد تا اینکه سرانجام این تیم در دقیقه ۳۳، صاحب ضربه پنالتی شد. خطای بروما روی برناردو سیلوا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. آگوئرو پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، کار را تمام کرد.

با شکسته شدن مقاومت تیم شالکه، این تیم در ۹ دقیقه بعد، دو بار دیگر دروازه اش را باز شده دید. ابتدا در دقیقه ۳۸، روی پاس استرلینگ، آگوئرو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از زاویه بسته، حساب کار را ۲-۰ کرد.

۴ دقیقه بعد، لروی سانه اختلاف را به سه گل افزایش داد. روی پاس عالی زینچنکو بود که سانه با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه محکم، توانست دروازه را باز کند.

در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۳-۰ در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه لروی سانه در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب را از دست داد، این تیم در دقیقه ۵۶ به گل چهارم رسید. روی پاس رو به جلوی عالی از لروی سانه بود که استرلینگ با یک ضربه بی نقص، توانست گل چهارم را به نام خود کند.

بعد از این گل هم همچنان سیتی تیم برتر میدان بود و توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه ۷۱، به گل پنجم رسیدند. این بار هم سانه بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس رو به عقب دقیق او را برناردو سیلوا با یک شوت نه چندان محکم، دروازه را باز کرد.

تنها ۷ دقیقه بعد، این تیم به گل ششم رسید. روی پاس در عمق سانه بود که فیل فودن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و بعد از پشت سر گذاشتن فارمن، دروازه را باز کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه ۸۴، به گل هفتم رسید. این بار روی پاس برناردو سیلوا که از سمت راست حرکت را آغاز کرده بود، گابریل ژسوس با شوتی از پشت محوطه جریمه، توانست دروازه شالکه را باز کند.

حملات سیتی در دقایق باقی مانده ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه ۷-۰ به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس