کد خبر 943819
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
ملوان

مشکلات عدیده مالی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی در بخش بانوان و مردان سبب کناره‌گیری مدیرعامل این باشگاه از سمت خود شد.

به گزارش مشرق، درحالی‌که مشکلات عدیده مالی گریبان‌گیر تیم ریشه‌دار و اصیل ملوان انزلی شده است، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد تا بحران در اردوگاه قوهای سپید دیار کاسپین به اوج خود برسد.

میلاد رفیع نیا مدیرعامل جوان ملوانان با انتشار متنی، کناره‌گیری خود از جمع ملوانان را اعلام کرد:

«بی‌شک قلب همه ما انزلیچی‌ها به عشق ملوان می‌تپد، ملوانی که نقطه عطفی است تا همه ما در هر گروه سنی را به‌اتفاق، متحد کرده و هم‌صدا نامش را در تمامی میادین ورزشی، فریاد می‌زنیم.

بیشتر بخوانید:

ترکیب العین برای بازی با استقلال مشخص شد

ترکیب استقلال برای بازی با العین مشخص شد

استقلالی‌ها السد را تشویق کردند!

خدای را شاکرم که به بنده فرصت خدمتگزاری به تیم محبوب شهرمان داده شد و در این مدت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تمام تلاش خود را برای خروج از بحران حاکم بر این تیم باسابقه شهرمان، به کاربستم و هم‌اینک با توجه به اینکه مشکلات تا حدودی رفع شده، وضعیت تیم روبه بهبود است فرصت را مغتنم می‌شمارم تا عرصه را برای حمایت‌های دیگر عزیزان از این تیم مردمی فراهم آورم.

ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد حضرات، کادر فنی زحمتکش، بازیکنان باغیرت و هواداران باتعصب، باوفا و همیشه پشتیبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، بدین‌وسیله استعفای خود از مدیریت عاملی باشگاه فرهنگی، ورزشی ملوان بندرانزلی را تقدیم حضورتان می‌کنم.

آرزوی قلبی من پرواز دوباره قوی سفید انزلی و اقتدار این تیم لایق در تمامی عرصه‌های ورزشی است.»

پس از کناره‌گیری مدیرعامل ملوانان که نماینده تام‌الاختیار محمد رفیع نیا مالک باشگاه است، کادر فنی ملوان اعم از سرمربی و دستیاران، حضور در تمرین را تحریم کردند.

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول روز شنبه ۲۵ اسفندماه در کرج به مصاف گل ریحان البرز می‌رود، ملوانان با کسب ۲۸ امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس