ژیمناستیک

دبیر فدراسیون ژیمناستیک در یک دوره آموزشی در کشور آذربایجان شرکت کرده که مربیانی از کشورهای اوکراین، آذربایجان و رژیم اشغالگر قدس در آن حضور داشته‌اند.

به گزارش مشرق، فدراسیون ژیمناستیک آذربایجان کلاس مربیگری ژیمناستیک را در ورزشگاه چند منظوره خود در شهر باکو میزبانی کرده است.

آن گونه که فدراسیون جهانی ژیمناستیک در سایت رسمی‌اش اعلام کرده این دوره آموزشی با حضور ۱۵ مربی از کشورهای ایران، آذربایجان، اوکراین و رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

کریس اوانس از بریتانیا به عنوان لیدر این بخش فعالیت و تمامی سخنرانی‌های مربوطه را ارائه کرده است. او یک مربی ژیمناستیک و یک کارشناس در این رشته ورزشی است. همچنین کارشناس ورزشی مردان در این دوره قهرمان المپیک و جهان یعنی آندره لویت از لهستان بوده است.

بیشتر بخوانید:

شرکت ورزشکاران اسرائیلی در مسابقات امارات

به نوشته سایت فدراسیون جهانی، نتایج آموزشی در رشته ژیمناستیک هنری و در ۳ بخش آکروباتیک برای خیلی از شرکت‌کنندگان رضایت بخش بوده و نتیجه آن از ۶۰ درصد تا ۸۸ درصد نوسان داشت.

بر اساس عکس منتشره در سایت فدراسیون جهانی، محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک ایران به عنوان نماینده ژیمناستیک جمهوری اسلامی در این دوره آموزشی شرکت کرده است. موضوعی که با توجه به حضور مربیانی از رژیم اشغالگر قدس عجیب و تأسف بار است.

با توجه به اینکه فدراسیون ژیمناستیک ایران هیچ اطلاع‌رسانی درباره برگزاری این دوره نداشته، قطعاً مسؤولان رسمی ورزش کشور هم از کم و کیف برگزاری این دوره بی‌اطلاع بوده‌اند اما اکنون با روشن شدن حضور نماینده ژیمناستیک ایران در این دوره آن هم با حضور مربیانی از رژیم صهمونیستی، مسؤولان فدراسیون ژیمناستیک باید پاسخگوی این اتفاق بدون تدبیر خود باشند.

سوال این است که چگونه رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران اجازه شرکت دبیر خود در چنین دوره آموزشی را داده است؟ آیا فدراسیون ژیمناستیک با علم به حضور نماینده رژیم صهیونیستی با این اعزام موافقت کرده است؟ اگر مسؤولان فدراسیون در جریان حضور مربیان رژیم صهیونیستی در این دوره نبوده‌اند چرا به محض اطلاع از ادامه حضور دبیر فدراسیون ایران در این دوره جلوگیری نکرده‌اند؟!

باید منتظر ماند و دید که نهادهای نظارتی و مدیران ارشد ورزش در قبال این اتفاق عجیب چه واکنشی نشان خواهند داد.

فرد با تی‌شرت قرمز دبیر فدراسیون ژیمناستیک ایران است

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    0 11
    عقل هم خوب چیزی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس