سرلشکر جعفری نمایه

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پروژه شهر آبی خرمشهر به همت دانشگاه امام حسین راه اندازی شده است، گفت: مسئولین می‌توانند برای تولید دستگاه‌های تصفیه آب با دانشگاه امام حسین(ع) قرارداد ببندند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاحیه فاز اول که امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: این مجموعه حاصل تلاش دانشمندان جوان کشور زیر مجموعه دانشگاه امام حسین (ع) است که به منظور رفع مشکل آب شرب در مناطقی که مشکل آب دارند راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل سپاه دریافت «نشان ذوالفقار» را به حاج قاسم سلیمانی تبریک گفت



وی افزود: دستگاه‌های موجود در شهر آبی هم آب شرب را شیرین می‌کنند و هم به تصفیه آب‌های آلوده با آلودگی‌های بسیار بالا می‌پردازند.

سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها که به همت فرزندان پر تلاش ایران اسلامی بومی سازی شده‌اند و بسیار ارزان‌تر از مشابه خارجی می‌باشند، قادرند در نقاطی که اصلاً آب وجود ندارد از رطوبت موجود در هوا آب شرب مورد نیاز را تولید کنند.

وی تصریح کرد: تصفیه آب، شیرین کردن و تولید آب از رطوبت اقداماتی است که در مناطق مختلف کشور می‌تواند نیاز آب را بر طرف کرده و با این وجود دیگر جایی در کشور وجود نخواهد داشت که مشکل آب داشته باشد.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه امیدواریم این اقدامات که در راستای رفع نیاز آبی در کشور صورت می‌پذیرد، برای مردم ما در ایام مبارک راهیان نور فرخنده باشد گفت: مسئولین تأمین آب شرب و سالم بهداشتی در سراسر کشور می‌توانند برای تولید دستگاه‌های مختلف متناسب با نیازهای منطقه خود با دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام قرارداد منعقد کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس