همه ما از آراستگی و زیبایی استقبال می کنیم؛ بخش مهمی از آراستگی ظاهری ما به نوع و کیفیت لوازم آرایشی که استفاده می کنیم و البته تجهیزات آرایشی مثل اتو مو بستگی دارد. آراستگی برای آقایان هم این روزها بسیار مهم شده است؛ به طوری که برای خرید ریش تراش مدت ها تحقیق می ‌کنند. سوال این جاست که یک اتو مو و ریش تراش چه ویژگی ‌هایی باید داشته باشند؟

مراحل خرید اتو مو

انواع مختلف اتو مو با توجه به جنس صفحه‌، قابلیت تنظیم حرارت و پهن یا باریک بودن صفحه، قیمت های متفاوتی دارند. کاربرد اتوها معمولاً با توجه به جنس صفحه شان متفاوت است؛ مثلاً اتو هایی با صفحه فلزی ساده، مناسب استفاده روزانه نیستند و در مقابل، اتوهایی با صفحه کراتینی، حتی برای ترمیم مو استفاده می شوند، اما به طور کلی بهتر است اتو مو را بر اساس نوع وجنس موها انتخاب کنیم.

انتخاب اتو مو بر اساس جنس مو

۱- موهای صاف و نازک

اگر موهای شما صاف و نازک است، بهتر است از اتوهایی که صفحه سرامیکی دارند استفاده کنید؛ تا از آسیب رسیدن به موهایتان جلوگیری کنید و الکتریسیته ساکن موهایتان را هم کاهش بدهید.

۲- موهای فر

اگر موهای شما فر است، بهتر است از اتویی استفاده کنید که بتوانید حجم دمایش را با توجه به ضخامت موها، تنظیم کنید. این اتوها اغلب دارای کفیِ تیتانیوم و ترمالین هستند که برای موهای فر بسیار مناسب است.

۳- موهای ضخیم و صاف

برای صاف و لخت کردن موهای ضخیم و صاف، نیاز به اتویی دارید که کفی پهنی داشته باشد تا بتوانید در هر بار استفاده، حجم بیشتری از موها را حالت بدهید. همچنین باید اتو، قابلیت تنظیم حرارت هم داشته باشد تا بتوانید به موقع، حرارت را زیاد یا کم کنید.

پس از جمع‌آوری اطلاعات، نوبت به خرید و پیدا کردن فروشگاهی می رسد که محصول مورد نظر ما را با منصفانه ترین قیمت، بفروشد. اما واقعاً از چه طریق م ی‌شود چنین فروشگاهی پیدا کرد؟

ریش تراش هدیه مورد علاقه آقایان

اگر دوست داشته باشید هدیه ای کاربردی برای یک آقا بخرید؛ قطعاً ریش تراش یکی از گزینه های بسیار خوب است، اما یک ریش تراش خوب چه ویژگی ‌هایی دارد؟

ویژگی های یک ریش تراش خوب

۱. طراحی آرگانومیک: یک ریش تراش خوب به راحتی در دست قرار می گیرد.

۲. قابلیت ضد آب: همه آقایان از اصلاح زیر دوش لذت می برند.

۳. باطری قابل شارژ: این‌که در حمام و یا در سفر به دنبال پریز برق باشیم قطعاً آزار دهنده است.

۴. وجود تریمر یا خط زن: هیچ مردی از یک خط ریش صاف و مرتب بدش نمی آید.

خرید با قیمت منصفانه

حتماً برای شما هم پیش آمده است که برای پیدا کردن قیمت منصفانه یک وسیله، کل بازار را جستجو کنید. کار جستجو وقتی سخت تر می شود که به دنبال یک مدل خاص از یک محصول آرایشی باشیم. همه خانم ها عاشق زیبایی هستند اما پیدا کردن یک کرم ساده با کیفیت و با قیمت مناسب، گاهی چنان سخت می ‌شود که عطای خرید و زیبایی را به لقایش می ‌بخشیم. از طرفی همه ما دوست داریم به منظور پس انداز یا برنامه‌ریزی برای هزینه ها، از قیمت روز اجناس با خبر بشویم و البته چه بهتر که بتوانیم قیمت ‌ها را بررسی کنیم. مخصوصاً اگروسیله یا لوازمی که به دنبال آن هستیم لوازم آرایشی یا وسایل کاربردی ‌ای مثل اتو مو و یا ریش ‌تراش باشد. برای خرید این وسایل معمولاً اگر راهی بازار شویم با کوهی از اطلاعات درست و نادرست مواجه می ‌شویم و نمی ‌دانیم دقیقاً از کدام مغازه خرید کنیم؛ اما تصور کنید در خانه بنشینید و در آرامش به لیست قیمت ‌های لوازم آرایش نگاه کنید و بعد از بررسی کامل از میان لیست مورد نظر، بهترین قیمت را انتخاب کنید، سپس از طریق لینک به فروشنده متصل شوید و یکی از بی دغدغه ‌ترین خریدهای عمرتان را تجربه کنید. اگر فکر می‌کنید برای چنین تجربه ‌ای باید مدت‌ ها صبر کنید؛ بهتر است سری به سایت ایمالز بزنید.

سایت ایمالز یک سایت کامل با بانک اطلاعاتی پر و پیمان از همه وسایل است. در این سایت می توانید از قیمت روز محصولاتی مثل سشوار، موبایل، سرویش قاشق و چنگال و … مطلع شوید. حتی اگر به دنبال لوازم آرایش ساده مثل انواع رژلب و ریمل باشید باز هم ایمالز به خوبی شما را راهنمایی می کند و با دادن لیستی از قیمت ‌های فروشگاه ‌های مختلف، در انتخاب منصفانه ‌ترین قیمت به شما، کمک می ‌کند.

کار با سایت ایمالز بسیار راحت است؛ فرض کنید می خواهید برای هدیه تولد خواهرتان یک حالت دهنده مو بخرید، پس به سایت ایمالز مراجعه می کنید و از منوی بالای صفحه، گزینه لوازم آرایشی و بهداشتی را انتخاب می کنید، سپس با چند کلیک دیگر به صفحه مربوط به اتو مو و حالت ‌دهنده ‌های مو راهنمایی می ‌شوید. از نوار کنار صفحه می توانید با توجه به بودجه‌ تان، بازه قیمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و همچنین برای انتخاب بهتر، می ‌توانید شهر و استانتان را انتخاب کنید تا گزینه‌ ها باز هم محدودتر بشوند. در نهایت به یک لیست کوچک می ‌رسید و بدون این‌که به بازار بروید، می‌ توانید به راحتی قیمت حالت دهنده‌ های مورد نظر را بررسی کنید و اگر دوست داشتید با کلیک روی محصول انتخابیتان به صفحه سایت فروشنده بروید و خرید کنید.

برای اینکه همه جا بتوانید به لیست قیمت محصولات مختلف دسترسی داشته باشید؛ می توانید از اپلیکیشن ایمالز استفاده کنید. امکانات این اپلیکشن جمع و جور، تقریباً مشابه با سایت ایمالز است و شما به راحتی می ‌توانید از طریق تلفن هوشمندتان به قیمت ‌ها دسترسی پیدا کنید، بنابراین ابتدا محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و به فروشنده مورد نظر متصل بشوید. در سایت و اپلیکیشن همچنین بخشی به نام گزارش وجود دارد که شما می ‌توانید در صورت خطا از سمت فروشنده، سریع به ایمالز گزارش بدهید تا فروشنده را از لیست حذف کند.

در نهایت، به نظر می رسد در دنیای شلوغ امروز تنها چیزی که نمی توان خرید؛ زمان است. سایت ایمالز با هدف صرفه جویی در زمان ایجاد شده است و به شما این امکان را می دهد تا بدون صرف زمان زیاد، به یک لیست کامل از محصولات مورد نظرتان با قیمت‌ های متنوع، دست پیدا کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس