کد خبر 943070
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
پیکه

مدافع میانی کاتالان تیم بارسلونا به هواداران این تیم به خاطر «هو» کردن هم‌تیمی او در شب بازی مقابل رایو وایکانو حق داد.

به گزارش مشرق، بخش زیادی از هواداران بارسلونا در جریان پیروزی ۳ بر یک شب گذشته این تیم در نوکمپ مقابل رایووایکانو، فیلیپه کوتینیو را هنگام تعویض شدنش با ایوان راکیتیچ در دقیقه ۸۰ هو کردند. گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا (۱۴۰ میلیون یورو) در این فصل پشت سر عثمان دمبله قرار گرفته و نیمکت‌نشین او شده است اما شب گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و البته حضورش چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت و بخش زیادی از آنها او را هو کردند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی بارسا مقابل رایووایکانو ته‌جدولی

جرارد پیکه، مدافع میان بارسلونا در این باره به خبرنگاران گفت: خب بدون شک کوتینیو بازیکن گران‌قیمتی است و این یعنی که سطح انتظارات هم از او و عملکردش بسیار بالاست. ماجرا این است. شما باید واکنش هواداران را بپذیرید چون آنها حامی ما هستند و باید برای نظرشان احترام قائل بود. ما هم به عنوان هم‌تیمی‌های کوتینیو و اعضای باشگاه باید تا جای ممکن از او حمایت کنیم. ما نیاز داریم که در مقطع پایانی فصل، کوتینیو را در اوج آمادگی در اختیار داشته باشیم و من مطمئنم که او به آن سطح از آمادگی خواهد رسید.

پیکه درباره نتیجه بازی تیمش مقابل رایو وایکانو که آن را پس از ۴ بازی متوالی خارج از خانه مقابل سویا، رئال مادرید (۲ بار) و لیون، آزمونی خطرناک می‌دانست، افزود: ما یکسری بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. رایو وایکانو روی کاغذ تیمی بود که شکست دادنش آسان‌تر از حریفان قبلی بود اما اتفاقاً بازی‌هایی این‌چنینی هستند که شما را به دردسر می‌اندازند. فصل گذشته هم قبل از باخت‌مان به رم در لیگ قهرمانان، بازی خوبی مقابل لگانس انجام ندادیم. باید روی بازی چهارشنبه مقابل لیون تمرکز کنیم. سه هدف پیش رو داریم و هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. بازی مقابل لیون برای ما حکم فینال را دارد. یا همه چیز یا هیچ چیز. از الان تمرکز ما روی آن بازی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس