گوشت نمایه

سازمان مدیریت میادین گفت: صبح امروز توزیع گوشت تنظیم بازار در سازمان میادین و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای متوقف شد.

به گزارش مشرق، شهرام جباریزادگان درباره توقف توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار در شهر تهران، اظهار کرد: متاسفانه از صبح امروز و بدون اطلاع قبلی به سازمان میادین، توزیع گوشت تنظیم بازار متوقف شده است.

بیشتر بخوانید:

چرا گوشت کیلویی ۱۸ هزار تومانی را با صف ۵۰ هزار تومان می‌فروشید؟

وی در پاسخ به این پرسش که علت توقف توزیع چه موضوعی است، گفت: در این ارتباط هیچگونه اطلاع رسانی نشده است و بر اساس گزارشاتی که در اختیار داریم، توزیع گوشت حتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله شهروند، رفاه و اتکا نیز متوقف شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین افزود: روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن گوشت از طریق شرکت پشتیبانی امور دائم وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در اختیار سازمان میادین قرار می‌گرفت که از امروز این توزیع متوقف شد.

جباری‌زادگان تأکید کرد با وجود توقف توزیع گوشت قرمز، توزیع مرغ در میادین میوه‌وتره‌بار همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    4 0
    درشهرستانها که اصلا گوشتی توزیع نمیشه
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    1 0
    در شهرستان خیلی کم و پراکنده و توزیع به روش سنتی و اشنا بازی وکسی چند بار استفاده میکند ولی ادم هست حتی یکبار هم تا کنون از این سبد کالا گوشت قیمت دولتی نگرفته است ..... ولی اگر کارت یارانه یا کارت ملی دخیل باشدو بصورت حداقل سراسری کشور یا همان کوپن الکترونیکی توزیع منصفانه برای همه اقشار کم درامد روش به روز شده ای خواهد بود
  • siyahi IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    من ساعت نه و نیم تو صف فروشگاه شهروند بودم ده پانزده نفری جلوم بودن که اعلام کردن گوسفند ی تموم شده گوساله فقط هست شدم نفر چهارم پنجم گفتن گوساله تموم شده چرخ کرده ست با خودم گفتم الان تا برسم تو، میگن چرخ کرده تموم شده فقط سیراب شیر دونه !!!این چه وضع توزیعه؟؟ چرا فقط یه فروشگاه توزیع کننده باشه پس دیگر فروشگاهها مثل رفاه اتکا چکاره ان؟؟ چرا میادین میوه تره بار رو حذف کردید ؟بالاخره من فقط دو کیلو چرخ کرده مخلوط تونستم بگیرم!یه جا میگید هر نفر سه کیلو و نیم گوشت گرم میتونه بگیره؟؟تکلیف این یک کیلو نیم من چی میشه به جیب کی میره؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس