سردار آزمون

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه در دیدار مقابل ویارئال موفق به گلزنی شد.

به گزارش مشرق، در مهم‌ترین دیدارهای دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا آرسنال با شکست خارج از خانه مواجه شد و زنیت سن‌پترزبورگ نیز با وجود گلزنی سردار آزمون برابر ویارئال شکست خورد.

امشب تیم آرسنال میهمان تیم رنس فرانسه بود و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. بنجامین (۴۲)، مونرئال، بازیکن حریف (۶۵) و سار (۸۵) برای تیم رنس گل زدند. تنها گل آرسنال نیز در دقیقه ۴ توسط ایووبی حاصل شد.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ نیز که میزبان ویارئال اسپانیا بود با شکست ۳ بر یک مواجه شد. سردار آزمون که حضور ۷۵ دقیقه‌ای در ترکیب زنیت سن‌پترزبورگ داشت تنها گل این تیم را در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

بعد از اینکه دروازه بان ویارئال یک توپ را به سختی از روی خط دروازه برگشت داد، توپ در رفت و برگشت به آزمون رسید و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد؛ هرچند در تصاویر آهسته مشخص است که ستاره ایرانی در موقعیت آفساید قرار دارد.

فیلم / گل سردار آزمون به ویارئال در لیگ اروپا

با این وجود این گل پذیرفته شد تا درخشش آزمون با پیراهن زنیت ادامه پیدا کند. زنیت در دیدار قبلی اش در لیگ اروپا توانسته بود فنرباغچه را با نتیجه ۳-۱ شکست بدهد و آزمون با زدن دو گل، نه تنها ستاره تیم بود که به عنوان بازیکن هفته لیگ اروپا هم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

صعود زنیت در لیگ اروپا با درخشش کم نظیر سردار آزمون +فیلم

گل‌های تیم اسپانیایی نیز در دقایق ۳۳، ۶۴ و ۷۱ وارد دروازه زنیت شدند.

در دیگر دیدار امشب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا تیم دینامو زاگرب در غیاب صادق محرمی، بازیکن ایرانی یک بر صفر از سد تیم بنفیکای پرتغال گذشت. پتکوویچ در دقیقه ۳۸ از روی نقطه پنالتی زننده این گل بود.

رویارویی تیم‌های فرانکفورت و اینتر میلان برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل پایان یافت. بازی تیم‌های سویای اسپانیا و اسلاویا پراگ جمهوری چک نیز با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس