کد خبر 942515
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
رضا مهاجری

سرمربی ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تهمتی که بابت تبانی تیمش در مصاف با تراکتورسازی مطرح بوده باعث شد تا شاگردانش نتوانند نمایش خوبی ارائه دهند.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست دو بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: به تیم تراکتورسازی بابت بازی خوبی که کردند تبریک می‌گویم. در طول هفته گذشته آنقدر فشار روانی به بازیکنانم آورده و تهمت تبانی زدند که باعث شد بازیکنانم در چند قدمی دروازه نتوانند گلزنی کنند. برخی قصاص قبل از جنایت کردند. تاکنون هیچ تیمی مقابل تراکتورسازی این همه موقعیت پیدا نکرده بود.

بیشتر بخوانید:

لیکنز: داور می‌خواست نقش بازی کند

ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به دلیل فشار روانی نتوانستیم استفاده کنیم. تیم‌های بزرگی مقابل سپاهان و استقلال مقابل تراکتورسازی اینگونه بازی نکرده بودند. ما اشتباه فردی داشتیم و این اشتباهات باعث شد گل بخوریم. گل دوم هم مشکوک به آفساید بود. غیبت معبودی نیز برایمان گران تمام شد و با تعویض‌هایی که در آن منطقه بازی کردیم، نتوانستیم جای خالی او را پر کنیم. در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم، شکست خوردیم.

او افزود: امیدوارم ذهن بیمار آقایانی که در طول هفته گذشته به ما فشار روانی آوردند کمی آرام گرفته باشد. اگر ما همیشه تمرکز نداشتیم، امروز شرایطمان بدتر از این بود. ما پله پله بهتر می‌شویم. تا زمانی که گل نخورده بودیم، خوب بازی کردیم اما بعد از گل، روی به بازی احساسی آوردیم چرا که می‌ترسیدند انگ تبانی به آن‌ها زده شود. به خاطر اینکه به ما تهمت تبانی نزنند، حتی بازیکن مصدوممان را هم بازی دادیم. ما شروع خوبی داشتیم و دریافت گل دوم کارمان را سخت‌تر کرد. تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنان این تیم می‌دانستند چگونه باید روند بازی را مدیریت کنند.

سرمربی ماشین سازی اظهار کرد: اگر بازیکنانم تمرکز لازم را داشتند موقعیت‌هایمان گل می‌شد. دفاع‌های کناری ما باید فعال و متحرک باشند. به دلیل کمبود مهره مجبور شدیم چند بازیکن را در پست غیرتخصصی بازی دهیم. فیلم بازی را کنترل می‌کنم و اگر ببینم بازیکنی نتوانسته نفس خود را کنترل کرده و تک‌روی کند با جریمه روبه‌رو خواهد شد.

مهاجری همچنین گفت: ما نزدیک به ۲۲ بازیکن داریم و شاید کیفیت آن‌ها در یک سطح نباشد اما باید تغییراتی در ترکیبمان داده و به بازیکنانی بازی دهیم که انگیزه بازی کردن داشته باشند. چرا که دغدغه قهرمانی یا سقوط نداریم و باید تیممان را برای هر مسابقه از نظر روانی آماده کنیم. باشگاه باید درباره نرسیدن بازیکن خارجی به بازی توضیح بدهد. ما تا ظهر پیگیر او بودیم. آمدن تماشاگر می‌تواند به ما انگیزه بدهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس