کد خبر 942398
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱
جروزالم پست

یک روزنامه صهیونیستی نوشت: نیروهای تحت فرماندهی ایران و حزب‌الله در مرز جولان به عنوان چشم و گوش ژنرال قاسم سلیمانی و ایران مستقر هستند و از این نیروها به عنوان منابع اطلاعاتی تاکتیکی استفاده می‌شود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

جروزالم پست نوشت: حزب‌الله همراه با ایرانی‌ها تصمیم به ایجاد یک لشکر متشکل از حزب‌الله، الحشدالشعبی، نیروهای افغانی و روستائیان شیعه شمال سوریه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

ژنرال صهیونیست: اسرائیل از عهده موشک‌های حزب‌الله برنمی‌آید


نیروهای یاد شده در سوریه باقی خواهند ماند و در لشکر ۵ ارتش سوریه مستقر در منطقه «مرج بن عامر» (jezreel valley) واقع در شمال شرق درعا حضور خواهند یافت. این نیروها همچنین در «مرج ابن عامر» در جنوب سوریه حضور خواهند داشت.


تیپ ۱۱۲ همراه با تیپ ۹۰ تمام طول مرز جولان با اسرائیل را تسخیر کرده، به چشم و گوش ژنرال قاسم سلیمانی تبدیل شده و اطلاعات تاکتیکی درباره حوادث مرز اسرائیل را در اختیار او می‌گذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    6 32
    با تدبیر و امید تفاوت را لمس کنید دوره محمود از سوریه فقط یه کاخ ریاست جمهوری مونده بود و اسرائیل مدام تهدید به حمله میکرد دانشمندان هسته ای رو ترور میکرد و در تاسیسات اتمی با همکاری دولت وقت خرابکاری میکرد.از لاک دفاعی رسیدیم به فاز هجومی
    • LB ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
      11 6
      خفه بینیم باو. به محمود و حسن ربطی نداره پرونده خارجی. هیچکاره!
    • LB ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
      12 11
      ایرانی های داخل سوریه در رای گیری ریاست جمهوری نشان دادند که نظرشون به دولت تزویر و بتن چیه. یک رای هم نیاورد محض رضای خدا
  • جواد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    18 4
    سرباز ولایت بودن مهم است .که حاج قاسم هست .به سیاست ربطی ندارد.سردار سلیمانی یک فرد انقلابی است .و کار برای خدا این نتیجه را می دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس