کد خبر 942007
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: نه تنها پول قابل توجهی از سازمان لیگ نگرفته‌ایم که این سازمان بدون هماهنگی ۷۰۰ میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده ما را پرداخت کرده است!

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره تساوی تیم فوتبال ذوب آهن مقابل الزورا عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از زیباترین بازی‌های ذوب آهن را شاهد بودیم ولی روز گذشته، روز دروازه بان الزورا بود. همان دروازه بانی که در جام ملت‌ها مقابل تیم ملی ایران بازی کرد و در بازی روز گذشته هم چهره تأثیرگذاری بود. وقتی دروازه بان یک تیم بهترین بازیکن زمین می‌شود مشخص است که تیم مقابل چقدر هجومی بوده است.

وی ادامه داد: مهمترین نکته بازی برای ما حضور بازیکنان جوانی مثل حبیب زاده، چراغعلی و چند نفر دیگر بود. یک تیم دگرگون شده را در زمین دیدیم. ان شاءالله با همین ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه در مسابقات بعد حاضر می شویم. ذوب آهن راهش را درست می‌رود؛ جدا از اینکه دیگران چه فکری می‌کنند.

مدیرعامل ذوب آهن یادآور شد: باشگاه ما پنج سال در اوج بوده و یک مقدار افتی که داشته، طبیعی است. مطمئنم به زودی بردهای ذوب آهن شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ ذوب‌آهن از نظر کربکندی

 

آذری با اشاره به دیدار ذوب آهن با پدیده در لیگ برتر، تاکید کرد: نگران فشردگی مسابقات هستم ولی با روحیه ای که از علیرضا منصوریان، کادر فنی و بازیکنان سراغ دارم می‌توانیم موفق باشیم. روحیه منصوریان و همکارانش اسلحه بزرگ تیم ذوب آهن است.

وی درباره تلاش سازمان لیگ برای تغییر برنامه بازی‌های ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه با استقلال و پرسپولیس با بازی در نوروز مخالفت کرده بودند، تصریح کرد: ما باید با پدیده بازی کنیم و چاره‌ای نداریم. اگر یحیی گل محمدی (سرمربی پدیده) حرفی می‌زند، حق دارد. امیر قلعه نویی، برانکو ایوانکوویچ یا وینفرد شفر هم حق دارند. تیم آنها در کورس قهرمانی و کسب سهمیه است. اینها یکسال برای تیمشان زحمت می کشند تا نتیجه بگیرند. تیم‌های آنها نمی‌تواند چوب بی برنامگی را بخورد و ما هم نمی‌خواهیم حقی از تیمی ضایع شود. ذوب آهن یکی از تیم‌هایی است که بازی‌هایش با تیم‌های صدرنشین باقی مانده است و بدون شک در تعیین قهرمان تأثیرگذار است.

مدیرعامل ذوب آهن افزود: هیچکس فکر نمی‌کرد ما بتوانیم الغرافه را شکست بدهیم. حتی نزدیکان باشگاه هم این شانس را برای ما قائل نبودند. الان وقت همدلی و حمایت است. ما نماینده کشور ایران هستیم و اگر قرار است کسی کمک کند، الان وقت کمک کردن است. اگر آسیبی به ذوب آهن برسد، تمام کسانی که مانع همدلی هستند، باید پاسخگو باشند.

آذری در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص تعهدات باشگاه استقلال در ازای انتقال مرتضی تبریزی گفت: هنوز چک‌های استقلال پاس نشده است ولی نگران نیستیم. استقلال باشگاهی نیست که به تعهدش عمل نکند. استقلال هم امروز در آسیا بازی دارد و امیدوارم از بازی با الدحیل سربلند بیرون بیاید. همانطور که گفتم الان وقت همدلی است. مطمئنم استقلال هم مثل پرسپولیس به تعهداتش عمل می‌کند.

وی درباره سهمیه ۲+۲ ایران در لیگ قهرمانان آسیا که سال آینده هم پابرجا خواهد بود، اظهار کرد: هرچه ما گلویمان را پاره کردیم کسی به حرفمان گوش نکرد. استاندارد مسابقات یک کشور برگزاری ۲۷ مسابقه است ولی تیم‌های قطری در یک سال، کمتر از ۲۷ بازی انجام می‌دهند. آنها ۲۲ مسابقه در لیگ دارند و اگر در تمام مسابقات حذفی هم شرکت کنند، تعداد کل بازی‌هایشان ۲۶ می‌شود. ما سه ماه پیش نسبت به این موضوع شکایت کردیم ولی متأسفانه به AFC انعکاس ندادند.

«آیا باشگاه ذوب آهن درآمدهایش را از سازمان لیگ دریافت کرده است؟» آذری در پاسخ به این سوال گفت: بحث درآمد یک طرف. الان سازمان لیگ از طرف باشگاه ذوب آهن ۷۰۰ میلیون تومان مالیات ارزش افزوده پرداخت کرده است آنهم بدون هماهنگی با باشگاه. در حالی که خودمان هم همین مبلغ را پرداخت کرده ایم. در واقع به صورت مضاعف مالیات ارزش افزوده داده ایم. سازمان لیگ باید با باشگاه ذوب آهن هماهنگ می‌کرد. سازمان لیگ نه تنها پولی در حد نرمال به باشگاه نداده بلکه این مشکلات را هم بوجود آورده است. فکر می‌کنم آقای درودگر پیگیر باشد و شب عید یک پولی به باشگاه بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 0
    سلطان مصاحبه باز اومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس