کد خبر 941708
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
محسن خلیلی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران در بازی با پاختاکور و بازی‌های دیگر لیگ قهرمانان آسیا به شکل ویژه‌ای مراقب باشند تا محرومیت تعلیقی به حالت اجرا درنیاید.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی گفت: حضور هواداران برای ما همیشه اهمیت بسیار زیادی دارد. ما می‌خواهیم این حضور را همیشه و به شکل حداکثری آن داشته باشیم. متاسفانه در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان با توجه به گروه بندی، امکان یک بازی خانگی خود را به دلیل همگروهی با تیم‌های عربستانی از دست داده‌ایم و می‌خواهیم در دیگر بازی‌های خانگی خودمان از حضور آنها لذت ببریم و انرژی بگیریم. بازی‌هایی که می‌تواند سرنوشت تیم هم در آن رقم زده شود.

بیشتر بخوانید:

تمجید AFC از پرسپولیس قبل از بازی با پاختاکور

وی ادامه داد: بر همین اساس در عین حالی که منتظریم شاهد پر شدن ورزشگاه طبق ظرفیت باشیم، انتظار داریم قوانین انضباطی و امنیتی مورد اشاره کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملاً رعایت شود تا محرومیت تعلیقی به اجرا در نیاید که می‌تواند اثر جبران ناپذیری باقی بگذارد. این موارد هم از سوی باشگاه اطلاع رسانی شده است. همچنین امکان خرید الکترونیک بهترین فرصت است که هواداران با تهیه بلیت با اطمینان در ورزشگاه حاضر شوند. از هواداران تقاضا داریم همچنان که در طول بازی و تمام لحظات آن با تشویق‌های خود به تیم، انرژی و انگیزه می‌دهند الزامات اعلام شده را هم اجرا کنند. اعضای تیم هم مثل همیشه مصمم هستند برای افتخار پرسپولیس و خوشحالی هواداران، هر آن چه در توان دارند را در میدان ارائه کنند.

مدیر فوتبال پرسپولیس همچنین درباره موضوع زمین تمرین خاطر نشان کرد: متأسفانه در تهران با محدودیت گزینه‌های مناسب روبرو هستیم. به خیلی ورزشگاه‌ها و زمین‌ها سر زدم، ولی مجموعه‌هایی که در کنار یک زمین خوب، امکانات جانبی مورد نیاز ما را هم داشته باشد بسیار محدود است. بعضی زمین‌ها هم که چمن مصنوعی شده‌اند. در نهایت با همفکری که با سرمربی داشتیم و با توجه به این که دو بازی بعدی ما در چمن‌های مصنوعی خواهد بود و یک بازی و چند جلسه تمرین هم در قطر داریم تصمیم گرفتیم برای این مدت تمرینات را در درفشی‌فر دنبال کنیم.

خلیلی اضافه کرد: صحبتی هم با پیمانکار زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی داشتیم که در این مهلت ۲۰ روزه که خواهند داشت شرایط زمین را به وضعیت مطلوبی برسانند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس