کد خبر 941489
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
دالیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی به احتمال مربیگری در خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، زلاتکو دالیچ با تیم ملی فوتبال کرواسی توانست در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش بدرخشد و برای نخستین بار در تاریخ با کرواسی به فینال راه پیدا کند، هر چند که در نهایت برابر تیم ملی فوتبال فرانسه تن به شکست داد.

تیم‌های زیادی به دنبال دالیچ هستند و از تیم ملی فوتبال ایران هم به عنوان یکی از مشتریان این مربی کروات سخن به میان می‌آید.

دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت تاکید کرد که فعلاً به مربیگری در تیم دیگری فکر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

سفر پنهانی تاج برای قرارداد با مربی جدید تیم ملی؟

او به پیشنهاد سرمربیگری برای تیم‌های دیگر اشاره کرد و در این رابطه گفت: اگر پنج سال قبل به من می‌گفتند که نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست خواهید آورد اصلاً باور نمی‌کردم. در فوتبال نمی‌توانی پیش‌بینی کنی که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. با این حال باید تاکید کنم که در شرایط کنونی تنها به تیم ملی کرواسی فکر می‌کنم و پیشنهادهای دیگر را بررسی نمی‌کنم. من در امارات و عربستان دوستان زیادی دارم و روزهای خوبی را در این دو کشور سپری کردم. دوست دارم بار دیگر به این دو کشور مسافرت کنم اما فعلاً سرمربی کرواسی هستم.

دالیچ ادامه داد: مردم کرواسی رفتار بسیار خوبی با من داشتند و فعلاً نمی‌خواهم این تیم را ترک کنم. افتخاری بزرگ‌تر از فعالیت در تیم ملی کشورت وجود ندارد. در شرایط کنونی تنها دغدغه من تیم ملی کرواسی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی درباره مودریچ و دستیابی او به توپ طلا، گفت: به نظرم مودریچ با شایستگی این جایزه را به دست آورد. مسی و رونالدو از بهترین‌های تاریخ هستند و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رسانده‌اند اما در فصل قبل مودریچ به خاطر نایب قهرمانی با کرواسی و قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهتر از رونالدو، مسی بود و با شایستگی هم توپ طلا را کسب کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    0 5
    به خاطر این تعصب بی منطق که مودویچ از مسی و رونالدو بهتر بوده لایقت سرمربی ایران رو نداری
  • ehsanamaricom IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
    0 0
    زلال تکودالیچ سرمربی تیم ملی ایران چه کسی خواهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس