کد خبر 941373
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
بن عطیه

خرید گران قیمت و پرسروصدای قهرمان قطر از تمرکز روی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی بن عطیه مدافع ملی پوش مراکشی با قراردادی وسوسه کننده و سرسام آور از باشگاه یوونتوس جدا و راهی دوحه شد تا در کنار یوسف العربی دو مراکشی الدحیل در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرند.

این بازیکن که در تصمیمی غیرمنتظره و تنها به خاطر پیشنهاد نجومی و وسوسه کننده مالکان الدحیل ترجیح داد در ۳۱ سالگی فوتبال اروپا را رها و مسافر دوحه شود از جمله ستاره‌هایی است که طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد. بن عطیه در فاصله دو روز تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان و رویارویی با استقلال ایران با انتشار پستی جدید در صفحات مجازی خود از اهداف خود و هم تیمی‌هایش در آسیا رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

الدحیل به استقلال می‌بازد!

کاپیتان تیم ملی مراکش با انتشار تصویری از آخرین جلسه تمرینی الدحیل نوشت: «از حالا روی آسیا تمرکز کردیم تا قهرمان شویم». پست جدید بن عطیه بازتاب گسترده ای در بین فوتبالدوستان قطری همین طور رسانه‌های دوحه داشت تا جایی که بسیاری از کارشناسان این کشور مدعی شدند حضور این بازیکن در قلب دفاع الدحیل می‌تواند برگ برنده قهرمان سه گانه قطر برای رسیدن به آرزوی بزرگ مالک باشگاه و امیر قطر در راه تاج گذاری دوباره در قاره کهن باشد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    0 0
    عقل نداشته که یونتوس رو رها کرده اومده قطر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس