کد خبر 941085
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کتاب رد پای اشراف - کراپ‌شده

«عبدالرحیم پیرسته انوشه»، در کتاب «رد پای اشراف» با همین نگاه به سراغ تاریخ رفته و سیری در زندگی اشراف و زرسالاران جوامع داشته است.

به گزارش مشرق، اگر جامعه به دست ولی خدا و اهل‌بیت باشد، آن را به صورت متوازن، در جامعه پخش می‌کنند و نمو می‌دهند و مال، تابع است. ولی در دولت فجار، مال، متبوع و سالار است. وقتی اموال در دست فجار باشد، همانند یک میدان مغناطیسی، بقیه اموال را هم بلعیده و جامعه را می‌خشکاند.

بیشتر بخوانیم:

کتابی که همان ابتدا می‌گوید «من را نخوانید!» + عکس

سرخوشیِ یک نویسنده از یک رمان

«عبدالرحیم پیرسته انوشه»، در کتاب «رد پای اشراف» با همین نگاه به سراغ تاریخ رفته و سیری در زندگی اشراف و زرسالاران جوامع داشته است. کسانی که با قدرت و نفوذشان، با انبیای الهی و صالحان مخالفت کردند و سعی و تلاششان را بر این گذاشتند که ندای توحید از ناحیه انبیا و ائمه معصوم به گوش مردم، خصوصاً مستضعفان جامعه نرسد.

در مقابل، همه انبیا و ائمه، تمام تلاش خود را به کار بستند تا با سرمایه داران تبه‌کار، مبارزه کنند و پیام الهی و سنت پیامبر اکرم را در جامعه بر اساس عدالت به اجرا بگذارند تا ریشه فقر، تبعیض و فاصله طبقاتی را در جامعه از بین ببرند. این کتاب را انتشارات کتاب جمکران، چاپ و توزیع کرده است.

ابعاد: رقعی
تعداد صفحات: ۱۹۶
قیمت: ۱۷,۵۰۰ تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس