بیرانوند

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ملی با کارلوس کی روش رابطه عاطفی داشته و دارند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در بخشی از گفتگوی خود با برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» در خصوص انتخابش به عنوان پدیده و بهترین بازیکن ورزشی از دیدگاه مخاطبان این برنامه گفت: از تک تک مردم ایران ممنون هستم که به من رأی دادند. هر کاری انجام می‌دهم برای خوشحالی مردم ایران است. امیدوارم در ادامه این راه بتوانم چیزهای بیشتری یاد بگیرم تا در کنار آن بتوانم ملت ایران را خوشحال کنم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در ادامه با اشاره به دیدگاه خود نسبت به برخی از عکس‌هایی که در این برنامه منتشر می‌شد، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

علیرضا بیرانوند، چهره ورزشی حالا خورشید شد +عکس

وی با دیدن عکسی از تندیس‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: فقط چند نفر از آنها به عنوان دوست صمیمی من هستند اما واقعیت این است که خیلی با سینمایی‌ها رابطه گرمی ندارم. شاید به خاطر این است که کمتر فرصت می‌کنم.

بیرانوند در ادامه با مشاهده چهره سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: جای او در جام ملت‌ها خیلی خالی بود. او می‌توانست در بازی‌های تیم ملی تأثیرگذار باشد. سعید پسر دوست داشتنی است.

دروازه بان شماره یک پرسپولیس که با عکسی از سیب زمینی پخته روبرو شد، ادامه داد: هر وقت سیب زمینی می بینم یاد سفرهایمان به ژاپن و چین می افتم، آنجا مجبوریم سیب زمینی پخته بخوریم.

بیرانوند در ادامه با دیدن چهره کارلوس کی‌روش مکثی طولانی کرد و سپس گفت: برنامه ویژه ای توسط همکاران شما در تلویزیون در جام ملت‌های آسیا ساخته شده بود، از ما می‌خواستند با دیدن اسم افراد وسیله‌ای را از روی میزی که چیده شده بود برداریم. من و تمام بازیکنان هر بار با اسم کارلوس کی روش روبرو می‌شدیم، قلب را انتخاب می‌کردیم.

وی افزود: رابطه بین ما بسیار گرم و صمیمی بود. تمام بازیکنان با کی‌روش رابطه عاطفی داشتند و دارند. فکر می‌کنم هنوز هم بازیکنان تیم ملی با او در ارتباط هستند. روز گذشته هم تولد آقای کی روش و برانکو بود که من باز هم تولد این دو مربی بزرگ را تبریک می گویم.

بیرانوند درباره احتمال لژیونر شدن خود تأکید کرد: صددرصد این اتفاق می‌افتد. تا اینجا به هر آنچه رسیده ام، با صبر زیاد بوده است. حالا هم صبر می‌کنم تا این اتفاق برای من بیفتد.

آخرین حرف کی‌روش بعد از شکست تلخ ما مقابل ژاپن این بودکه «نگذارید بازی‌هایی که انجام دادید را زیر سوال ببرند. نگذارید به شما بی احترامی کنند»

همه دروازه بان‌های ایران آرزو دارند به تیم ملی برگردند. به این فکر نمی‌کنم چه کسانی می‌خواهند به تیم ملی برگردند. تمام تمرکزم در این شش سال روی کار خودم بوده است. با همه در زمین رقابت می‌کنم و بیرون زمین رفاقت.

نمی‌توانم بین کی روش و برانکو یک نفر را انتخاب کنم؛ با برانکو سرباز ۴٠ میلیون هوادار هستم و با کی‌روش سرباز ٨٠میلیون ایرانی

کی‌روش یک روانشناس بزرگ بود، یک مربی خاص با دیسیپلین بالا که به پرچم ایران بسیار علاقه داشت. من مطمئنم روزی خواهد رسید که قدر او را خیلی بیشتر می‌دانیم.

بچه‌های تیم ملی هنوز با کی‌روش در ارتباط هستند.

بخش اول گفتگوی بیرانوند با رشیدپور در برنامه حالا خورشید (دانلود)


بخش دوم گفتگوی بیرانوند با رشیدپور در برنامه حالا خورشید (دانلود)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس