شادمانی

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا همان توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به چین، روسیه و تمام کشورهای منطقه است.

به گزارش مشرق، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) درباره تلاش آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان و شرایط امنیتی مرزهای شرقی کشور، گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا همان توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به ضرر چین و روسیه و تمام کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه برخی سران ابله کشورهای عربی منطقه تامین مالی و پشتیبانی انتقال داعش به افغانستان را برعهده دارند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی، داعش و اربابانش را شکست خورده تلقی می‌کند. این قبیل اقدامات به نوعی دست و پا زدن است تا شاید بتوانند به برخی اهداف‌شان برسند که هرگز نخواهند توانست زیرا پیکره داعش منهدم و بی تاثیر شده است.

بیشتر بخوانیم:

بازدید فرماندهان ارشد از باغ‌موزه دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، افزود: همانطور که دشمنان هم گفته‌اند، داعش را خودشان ایجاد کرده‌اند و آنها را در سوریه و عراق توسعه دادند و منافع ملی این کشورها را مخدوش کرده و به خطر انداختند اما نتیجه‌ای نگرفتند.

سردار شادمانی ادامه داد: دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ امریکا، از ابتدای انقلاب تاکنون منافع‌شان را در خطر دیده‌اند و صدها توطئه امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی برای ما تدارک دیده‌اند و دائم درصدد دشمنی با جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه و دشمنی بر نمی‌دارد و دائم دنبال تفرقه افکنی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    1 0
    اینبار هدف احیای داعش نیست بلکه هدف انحراف توجه ایران از غرب به شرق و مخصوصا از مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس