کد خبر 940983
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
خطیر

درگیری رخ داده میان علیرضا حقیقی، سنگربان سابق پرسپولیس و تیم‌ملی با علی خطیر، معاون باشگاه استقلال این روزها تبدیل به سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شده است.

به گزارش مشرق، درگیری رخ داده میان علیرضا حقیقی، سنگربان سابق پرسپولیس و تیم‌ملی با علی خطیر، معاون باشگاه استقلال این روزها تبدیل به سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شده. اما هنوز به‌طور کامل مشخص نیست دقیقاً چه اتفاقاتی منجر به بروز این درگیری شده است. حقیقی اعلام کرده به خاطر فحاشی خطیر با وی درگیر شده و تاکید هم کرده که بازداشت نشده و برای سیما هم ابراز تاسف کرده که یک‌طرفه به قاضی رفته و فقط در این خصوص با خطیر صحبت کرده است. خطیر هم تاکید کرده که هیچ توهینی به حقیقی نکرده ضمن اینکه این گلر اصلاً قراردادی با مجموعه انقلاب نداشته و تمریناتش در این مجموعه غیرقانونی بوده است. درکنار سخنان خطیر و حقیقی بد ندیدیم به سراغ مربی اختصاصی حقیقی برویم و از او هم شرح ماوقع را بپرسیم.
بیشتر بخوانید:

محمد خدری درمورد اتفاقات رخ داده گفت: «نزدیک ۳ ماه است که با علیرضا به شکل اختصاصی کار می‌کنم. به خاطر مصدومیتی که داشت این تمرینات را انجام می‌دادیم. در این مدت تمرینات ما در زمین ورزشگاه انقلاب پیگیری می‌شد. حقیقتاً هم در این مدت از علیرضا رفتار و گفتار بدی ندیده بودم. روزی که این اتفاق افتاد، دیدم آقایی با لباس‌شخصی دائم از داخل زمین عبور می‌کند. از ایشان خواستم بیرون زمین بمانند تا تمرین تمام شود. به یک‌باره دیدم این آقا گفت جل و پلاس‌تون را جمع کنید و بروید. این زمین در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است.»

خدیری در ادامه گفت: «علیرضا وقتی متوجه صحبت‌های ما شد جلو آمد و جریان را پرسید، اما ایشان به علیرضا گفت من تو را نمی‌شناسم و زودتر بروید. بعد هم دچار درگیری لفظی شدند و به مادر علیرضا فحاشی و از واژه لنگی هم برای او استفاده کرد و همین مساله منجر به درگیری فیزیکی شد.»

درمورد وجود قرارداد رسمی حقیقی با مجموعه انقلاب پرسیدیم و خدیری ضمن تایید وجود آن قرارداد گفت: «‌سه ماه است که اینجا رفت و آمد داریم. بدون قرارداد اجازه تمرین نمی‌دهند. می‌دانید برای ورود به مجموعه انقلاب یا باید کارت تردد داشته باشید یا قرارداد یا کارت عضویت، در غیر این صورت باید بابت هر بار ورود پول بدهید. ما با قراردادی که داشتیم وارد می‌شدیم و حتی رئیس مجموعه بعد از اتفاق رخ داده گفت که قصد داشته با علیرضا در مورد قرارداد تازه با استقلال صحبت کند.»

خدیری در پایان گفت: «در صحبت‌هایی که در حراست مجموعه انقلاب شده بود، قرار شد موضوع رسانه‌ای نشود، اما ظاهراً خود آقای خطیر تصمیم گرفت در این مورد با رسانه‌ها صحبت کند.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مریم IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    7 11
    تو گفتی و ما باور کردیم بابا جان همه میدونند بد دهن تر از شما پرسپولیسیا تو دنیا وجود نداره.زدن دماغ معاون عزیز استقلال رو شکستن بعد طلبکار هم هستن
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
      2 3
      خفه شوبیشعور
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
      5 3
      میخاستم منفی بدم دیدم شیش قرمزه پشیمون شدم . خخخخخه
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    2 2
    در اینصورت خوب کردی دماغش رو شکستی!
  • شاهین IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    3 2
    مشرق دیگه گندشو بالا آوردی چند وقته دارم مطالبت درمورد استقلال و پرسپولیس رو مقایسه میکنم برام یقین شده ک طرفدار پروپاقرص پرسپولیسی حداقل رنگ خبرگزاریتو عوض کن تو همین مطلب امروزتم نگاه کنی من ک هیچ بچه 5ساله هم متوجه می شه چخبره زشت بخدا یکم خجالت بکش آدم باش چرا اینقدر شدید ضایع بازی در میاری
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    3 1
    به روباه گفتن شاهدت كيه ؟گفت :دمبم!!!!!
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    0 1
    معمولا وقتی به بازیکنان ایرانی به مادرشون فحش بدی بد قاطی می کنن..شانس آورد فقط دماغش شکست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس