کد خبر 940820
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
پرسپولیس و نفت

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور پنالتی درست پرسپولیس را نگرفت اما خطایی که پنالتی نبود را پنالتی گرفت.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در مورد داوری سیدرضا مهدوی در بازی پرسپولیس و نفت آبادان گفت: نیمه اول مسابقه مشکل آنچنانی نداشت. داور به درستی خطاها و کارت‌های زرد را اعلام کرد، اما حادثه مهم این بازی در دقیقه ۵۷ رخ داد و گل دوم پرسپولیس را داور مردود اعلام کرد که این تصمیمش کاملاً درست بود، زیرا بودیمیر مرتکب خطا شده بود.

رودنیل افزود: در دقیقه ۷۱ مسابقه هم باید به سیامک نعمتی کارت زرد نشان می‌داد، ضمن اینکه داور باید کارت زرد دوم را هم به وفا هخامنش بازیکن نفت آبادان نشان می‌داد، زیرا او خطای خشنی روی علیپور انجام داد که درنهایت باعث درگیری لفظی بازیکنان در میانه زمین شد.

بیشتر بخوانید:


برد خفیف پرسپولیس مقابل نفت آبادان / صعود موقت شاگردان برانکو به صدر جدول +عکس، فیلم و جدول

این کارشناس داوری فوتبال با اشاره به پنالتی اعلام‌شده برای پرسپولیس در دقیقه ۸۳ گفت: پنالتی که در این دقیقه برای پرسپولیس اعلام شد، پنالتی نبود و نکته عجیب این بود که داوران با وجود داشتن هدست به سمت یکدیگر رفتند و با هم مشورت کردند. مگر داور هدست ندارد که به سمت کمک‌داورش می‌رود و در حضور بازیکنان با او مشورت می‌کند. البته به نظر من داور پشت دروازه گفت که خطایی رخ نداده است، ولی مهدوی حرف او را قبول نکرد.

وی افزود: نکته جالب این است که داور پنالتی که روی سروش رفیعی رخ داد را اعلام نکرد. این پنالتی کاملاً آشکار بود اما پنالتی پرسپولیس که پنالتی نبود را اعلام کرد.

رودنیل در مورد اینکه برانکو گفته است متاسفم که نیمکت‌نشینان پرسپولیس به سمت داور نرفتند، گفت: اعتراض داوری کار شایسته‌ای نیست. شما می‌بینید که در سطح جهان هم داوران اشتباه می‌کنند، حتی در جام جهانی پنالتی واضح کرواسی گرفته نشد، اما حمله به سمت داور و اعتراض به او شایسته حرفه‌ای نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر US ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    6 10
    اتفاقا داوری که اشتباه کردباید به تلافی اشتباه فاحش وجهت دار خود مورد لطف مشت و لگد تماشاگران و بازیکنان قرار گیرد تا هرکسی جراعت نکندخودش را داور معرفی کند
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      16 5
      مشرق کیسه کش
  • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    12 10
    مشرق همه عالم و ادم میدونن که هم شما و هم استقلالی ها هستید دیگه اینقدر ضایع از تیمتون حمایت نکنید اخه ی کارشناس دیگه بیارید تا مردم بشناسنش این مر کی هست؟؟؟؟؟؟
  • US ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    18 17
    مشرق جیره خوره کیسه کشا البته دم عید شما ها هم عیدی میخواهید دیگه
    • پلی اکریل IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      7 9
      یه عیدی خوب و شایسته در انتظار سرخک ها
  • شاهرخ IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    10 8
    شما با اصلاح طلب جماعت یک اشتراک دارید انهم کینه داشتن از تیم مردمی پرسپولیس است .
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    10 5
    تیم حکومتی
  • حسن IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    6 5
    پرسپولیس اگر چه پر طرفداره ولی مال اختلاسگر ها و اختلاس خور هاست که مطامع شیطانی شان برآورده میشه. و. خوشی های الکی به طرفداران فقیرش پول بیت المال را حیوانات چپاول می کنند. غم و غصه و شادی خشک و خالی مال مردم عادی
  • منتا IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    7 4
    چرا از استقلال هواداری می کنید شما رسانه هستید و باید بی طرف باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس