کد خبر 940819
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
استقلال

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روند رو به جلویی پیدا کرده و تیمی که سه گل در خانه حریف می‌زند مدعی است.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص عملکرد استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: به نظرم استقلال روند رو به جلویی پیدا کرده و تیمی که سه گل در خانه حریف می‌زند مدعی است.

وی افزود: حضور بازیکنان خارجی و رقابت تنگاتنگ بازیکنان باعث ایجاد انگیزه بین آنها شده و همه برای حضور در ترکیب اصلی در زمین می‌جنگند. بازیکنان می‌دانند اگر ذره‌ای کوتاهی کنند یک بازیکن دیگر جایشان را می‌گیرند.

هافبک سابق استقلال در خصوص عملکرد منشا و پاتوسی گفت: منشا بازیکن خوبی است که تاثیر او در این هفته‌ها کاملاً مشهود بوده. گل دیدنی او نشان از آمادگی این بازیکن دارد. در مورد پاتوسی هم بگویم که به شخصه به سبک فوتبال او علاقه دارم و او با تمام بازیکنان فرق می‌کند. ایسما هم بازیکن خوبی نشان داده ولی پاتوسی بهتر بازی می‌کند. در کل این بازیکنان استقلال را در نیم فصل دگرگون کردند.

بیشتر بخوانید:

پاتوسی خاطرات تیام را زنده کرد

 

دین‌محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو در مورد از دست دادن منشا دچار اشتباه شده، گفت: این چیزها معلوم نمی‌کند. من نمی‌دانم برانکو منشا را می‌خواست یا نه ولی شفر قطعاً روی توانایی بازیکن او را جذب کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه استقلال توانایی قهرمانی را دارد یا خیر، گفت: سبک بازی استقلال هجومی‌تر شده و مطمئناً این سبک از فوتبال می‌تواند به قهرمانی این تیم کمک کند. قبلاً هنگامی که استقلال حمله می‌کرد نفرات زیادی در محوطه جریمه حریف نمی‌دیدیم ولی الان وقتی این تیم حمله می‌کند عناصر هجومی بیشتر کمک می‌کنند. البته کار در آسیا سخت است چون تیم‌های دیگر هم مدعی خواهند بود ولی در لیگ برتر می‌توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    3 23
    ۱- پاتوسی و ایسما بازیکنان خوبی هستن ولی اضافه وزن دارن! منشا هم معمولی هست و گلی که زد هم شانسی اتفاق افتاد ۲- استقلال کار زیاد داره و هنوز به تیم ایده آل فصل قبل نزدیک هم نشده ۳- نباید خیالبافی و متوهمانه اظهارنظر کرد. این تیم روی کاغذ جزو مدعیان هست ولی نه مدعی قهرمانی بلکه مدعی کسب سهمیه آسیایی سال بعد
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      18 5
      1-پاتوسی و ایسما بازیکنان خوبی هستند و مشکل وزنشون هم حل میشه و منشا هم در تیم لنگ معمولی بود و محض اطلاعتون باید برسونم گل ایشون شانسی نبود 2-استقلال عزیز کار داره ولی نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داره 3-استقلال نباید به نظرات لنگیا توجه کند چون اگر به نظرات شما لنگیا توجه کنه نمیتونه مدعی باشه.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      12 0
      میدونم بدجوری گرخیدی
  • زیلان ارومیه IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    24 6
    استقلال سرور پرسپولیس
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      6 24
      کیسه حموم هیچوقت به پای شیران سرخ نمیرسه..فقط پرسپولیس ایران.
    • جلال میاندوآب AE ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      14 7
      همون پرسپولیس ایران سوراخه
    • محسن IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
      12 6
      لنگ زیر آسمان آبی خشکش زده
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    2 14
    واقعا ثابت شد که کیسه تیم حکومتی هست چون فقط رسانه های حکومتی دارن ازش حمایت میکنن هیچوقت فراموش نمیکنیم همین سایت بی شرف مشرق زمانی که پرسپولیس با تمام کاستی ها در جام قهرمانان داشت پیش میرفت چقدر براش حاشیه درست میکرد و تیتر ناامیدانه میزد هدف حکومت کسب سهمیه برای تیم حکومتی هست واقعا تف به شرفی که اصلا ندارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس