کد خبر 940802
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
آیت الله گلپایگانی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمنان از وحدت و همبستگی شیعه و سنی در ایران اسلامی عصبانی هستند و می خواهند این وحدت را برهم زنند.

به گزارش مشرق، ظهر امروز باحضور آیت الله گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسؤولان استانی، جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی در این مراسم با بیان اینکه دشمنان ایران برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی درصددند تا وحدت بین شیعه و سنی را در کشور از بین ببرند، گفت: مردم شیعه و سنی در سراسر ایران اسلامی بوِیژه سیستان و بلوچستان در کنار هم با برادری و صمیمیت زندگی می کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: دشمنان از وحدت و همبستگی شیعه و سنی در ایران اسلامی عصبانی هستند و می خواهند این وحدت را برهم زنند.

بیشتر بخوانیم:

پیشنهادهایی به رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که مردم یکصدا، یکپارچه و متحد باشند هیچ خطری ما را تهدید نمی کند، ادامه داد: مردم ایران به کوری چشم تمام دشمنان و بدخواهان خود جشن چهل سالگی این نهضت الهی را با اقتدار برپا کردند.

آیت‌الله گلپایگانی افزود: انقلاب اسلامی برای نخستین بار ندای مبارزه با ظلم را در جهان سر داد به همین دلیل تمام ظالمان و ستمگران عالم به مبارزه با این نظام الهی برآمدند، دشمنان از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی درصدد نابودی این نظام الهی برآمدند که از مهمترین این توطئه ها می توان به ماجرای کودتای ناکام نوژه و جنگ تحمیلی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار ترور نتیجه این خیانت به نظام و همکاری کردن آنان با صدام در جنگ تحمیلی بود، اضافه کرد: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور مردم با ایمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری پرشور و متفاوت تر از سالیان گذشته داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس