کد خبر 940691
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کاظم زاده

کاظم زاده ملی‌پوش تیم ملی بوکس ایران گفت: می‌خواستم با شکست دادن بوکسور هندی بگویم که ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، سجاد کاظم‌زاده بوکسور ۶۹ کیلوگرم تیم ملی ایران و تیم چابهار در تورنمنت بین‌المللی جام مکران، در خصوص کسب مدال طلای این رقابت‌ها توضیح داد: حریف هندی من در فینال، همه رقبای ایرانی خود را شکست داده بود و دوست داشتم شکست آن‌ها را جبران کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا هندی‌ها و تیم‌های دیگر بدانند ایرانی‌ها به کسی باج نمی‌دهند.

او در مورد نحوه برگزاری مسابقات و سطح آن توضیح داد: فدراسیون بوکس برای برگزاری این تورنمنت زحمات زیادی کشید و خوشحالم که تیم ایران قهرمان شد. سطح رقابت‌ها خیلی و آنچنان که در سطح اول دنیا باشد بالا نبود اما، مطمئناً تکرار این تورنمنت می‌تواند به بالاتر رفتن سطح بوکس ایران کمک کند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای فرار بوکسور ملی پوش ایران در اتریش

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص تیم‌های خوب این تورنمنت نیز گفت: همانطور که دیدید تیم‌های هند، سوریه و قزاقستان بوکسورهای خوبی را در ترکیب خود داشتند و همین مسئله به بالاتر رفتن سطح این مسابقات کمک کرد. خوشبختانه عملکرد بوکسورهای ایران نیز خوب بود و من امیدوارم این تورنمنت در ایران تکرار شود تا شاهد پیشرفت بیشتر این رشته در ایران باشیم.

او در مورد جوایز این مسابقات نیز گفت: همانطور که می‌دانید زندگی خرج دارد و ما ورزشکاران نیز هزینه‌های زیادی داریم. با این حال اولویت اول من جایزه نقدی نبود و دوست داشتم از این تورنمنت دست پر خارج شوم اما، مطمئناً جوایز نیز قسمتی از اهدافم بود و امیدوارم فدراسیون مانند میزبانی خوبی که داشت، پاداش بوکسورها را هم پرداخت کند.

 
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام NL ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    0 0
    دمتون گرم ایرانیها‌ شجاع‌ وقهرمان‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس