کد خبر 940492
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
روح الله باقری نفت مسجدسلیمان و استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امسال اصلا تست دوپینگی ندادم که آقایان چنین خبری را منتشر کردند ولی امیدوارم در دادگاه پاسخگو باشند.

به گزارش مشرق، روح‌الله باقری در خصوص اینکه از صبح امروز شایعه دوپینگ وی مطرح شده است، گفت: من شب گذشته خوابیدم و وقتی صبح امروز بیدار شدم متوجه شدم همه در داخل صفحه شخصی‌ام مشغول پیغام دادن هستند.

وی افزود: از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده بدون شک شکایت می‌کنم و در این زمینه مدیر برنامه و وکیلم در حال امور مربوطه هستند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن دوپینگی عضو کدام تیم پرطرفدار تهران است؟

باقری در خصوص اینکه چرا چنین شایعه‌ای مطرح شده، گفت: من امسال اصلاً تست دوپینگی ندادم و برای اطلاع از آن دسته از دوستانی که بدون اطلاعات خبر منتشر می‌کنند باید بگویم اگر دوپینگ یک فوتبالیست محرز شود کمیته دوپینگ ابتدا به باشگاه و سپس به بازیکن اعلام می‌کنند که او در محدوده تمرینات و محل باشگاه حاضر نشود. برای کسانی که این خبر کذب را منتشر کردند متاسف هستم و امیدوارم در دادگاه پاسخگو باشند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص عدم بازی کردنش در طی هفته‌های اخیر گفت: من به دلایل فنی و مصدومیت‌هایی اتفاق افتاده بازی نمی‌کنم و نمی‌توانم به سرمربی بگویم من را حتماً بازی بدهد که آقایان چنین شایعاتی را مطرح نکنند. نظر سرمربی تیم برای من محترم است و با جان و دل تمرین می‌کنم و امیدوارم این حواشی خنثی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    1 11
    از استقلال هیچ چیز بعید نبست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس