کد خبر 940469
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کپا

یک نشریه انگلیسی خبر از درگیری دو دروازه‌بان تیم فوتبال چلسی داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال چلسی در حالی شنبه شب در فینال جام اتحادیه انگلیس در ضربات پنالتی مغلوب منچسترسیتی شد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند که اتفاقی که پیش از آغاز ضربات پنالتی پایان بازی در ورزشگاه ومبلی لندن افتاد، سر و صدای زیادی به پا کرده است. پیش از آغاز ضربات پنالتی پایان بازی، مائوریتزیو ساری سرمربی ایتالیای آبی‌پوشان لندنی تصمیم گرفت کپا آریسابالاگا را تعویض کند و به جای او ویلی کابایرو را به میدان بفرستد اما دروازه‌بان اسپانیایی تیمش از ترک میدان خودداری کرد و در زمین بازی ماند تا اینکه تیمش بازی را در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ باخت.

بیشتر بخوانید:

آبروریزی گران‌ترین دروازه بان جهان! +فیلم

در ادامه باشگاه چلسی، دروازه‌بان ۲۴ ساله خود را ۱۹۵ هزار پوند، معادل دستمزد هفتگی کپا جریمه کرد. کپا هم بابت اتفاقی که در جریان فینال جام اتجادیه انگلیس افتاد از مائوریتزیو ساری، ویلی کابایرو، هم‌تیمی‌هایش، هواداران و اعضای باشگاه چلسی عذرخواهی و پذیرفته بود که هرگونه تصمیم و تنبیهی که باشگاه برای وی در نظر بگیرد، خواهد پذیرفت. ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب مقابل تاتنهام در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس گفت که کپا اشتباهی در بازی با من‌سیتی مرتکب شده و باید عواقبش را هم بپذیرد.

اکنون نشریه «سان» انگلیس خبر می‌دهد که ویلی کابایرو و کپا آریسابالاگا پس از بازی با منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه در رختکن چلسی در ورزشگاه ومبلی با یکدیگر درگیر و سرشاخ شده‌اند. طبق این گزارش دروازه‌بان اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی به کابایرو گفته که او دروازه‌بان بهتری برای ایستادن در درون دروازه چلسی در این بازی بوده و در ادامه سر یکدیگر فریاد زده‌اند. پیش از این درگیری نیز کابایرو پس از سوت پایان بازی در تونل منتهی به رختکن در حالی که عصبانیت در چهره وی موج می‌زد، قصد داشت به سمت کپا برود که پاکو بیوسکا، پزشک چلسی مانع او می‌شود تا از درگیری احتمالی جلوگیری کرده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس