کد خبر 939864
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
ساری

اقدام عجیب سنگربان جوان چلسی در دقایق پایانی فینال جام اتحادیه انگلیس قبلاً هم سابقه داشته است.

به گزارش مشرق، تا وقتی تابلوی تعویض بالا رفت و قرار بود « کپا» ی مصدوم در دروازه چلسی جایش را به کابایرو بدهد، اوضاع فینال جام اتحادیه انگلیس عادی به نظر می‌رسید اما ناگهان دوربین‌ها چهره برافروخته و در حال اعتراض سنگربان جوان را شکار کردند.

ماجرا جالب بود؛ او بهبود یافته و حاضر نبود تصمیم سرمربی‌اش مبنی بر تعویض را بپذیرد. سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و در حالی که داور چهارم، تابلو به دست، سرگردان مانده بود، داوران برخلاف وظایف قانونی خودشان وارد ماجرا شدند. در نهایت کپا با اصرار در زمین ماند، کابایرو با خونسردی به نیمکت برگشت و ساری عصبانی علاوه بر پرت کردن بطری آب به سمت رختکن رفت؛ هر چند در نهایت به زمین بازگشت و پس از سوت پایان، بدون اینکه با کپا حرف بزند، تیمش را آماده زدن ضربات پنالتی کرد.

بیشتر بخوانید:

آبروریزی گران‌ترین دروازه بان جهان! +فیلم

سنگربان جوان، یک پنالتی را گرفت اما ضربه بد آگوئرو به نحو ناشیانه‌ای از دستش رها شد و به تور چسبید. لوئیس و جورجینیو پنالتی خراب کردند تا شریک جرم کپا در شکست در ضربات پنالتی فینال جام اتحادیه انگلیس مقابل منچسترسیتی شوند. در این بین اقدام کپا، بی‌سابقه نبود و اتفاقاً قبلاً چند بازیکن بسیار بزرگ کار مشابهی انجام داد.

زلاتان، یک مورد خاص

زلاتان در بازی میلان مقابل کالیاری در رقابت‌های سری A ایتالیا تصمیم سرمربی‌اش را نپذیرفت و حاضر نشد از میدان بیرون برود. این موضوع البته فقط برای دوربین‌های تلویزیونی جذاب بودو گرنه ماجرا خیلی زود فراموش شد و زلاتان با سرپیچی از دستور مربی در زمین ماند! او برخلاف برخی همتایانش وقتی روی نیمکت می‌نشست، تحت هر شرایطی مشکلی برای حضور در زمین نداشت اما وقتی در زمین بود، سخت می‌شد تعویضش کرد!

تبس و رد درخواست سرمربی

خیلی‌ها صحنه معروف رد درخواست مانچینی، سرمربی وقت منچسترسیتی از سوی کارلوس تبس مبنی بر گرم کردن و حضور در اواسط بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ را به یاد دارند اما کم‌تر کسی می‌داند ستاره آرژانتینی در یک بازی کم‌اهمیت لیگی مقابل وستهام کاری برعکس انجام داد و وقتی در زمین بود، درخواست تعویض سرمربی را نپذیرفت! سرمربی هم اصراری نداشت و او را در زمین نگه داشت.

... و باز هم بالوتلی

در بین تمام بازیکنان تاریخ فوتبال تنها یک نفر است که هیچ کاری از او بعید نیست؛ ماریو بالوتلی. او در جریان یک دیدار دوستانه پیش‌فصل منچسترسیتی، وقتی شماره پیراهنش را روی تابلوی تعویض دید، برافروخته شد و از بیرون آمدن از زمین سرباز زد. مانچینی این بار هم تصمیم قاطعانه‌ای نگرفت و سرکشی بازیکن ایتالیایی نه تنها در این لباس بلکه در سایر تیم‌هایش هم ادامه یافت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس