کد خبر 940449
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
صیادمنش

وینفرد شفر برای در اختیار گذاشتن ۲ بازیکن اصلی تیمش به تیم امید دچار تردید شده است.

به گزارش مشرق، رضا آذری، امید نورافکن، مهدی قائدی، مهدی نورالله‌ی و الهیار صیادمنش ۵ بازیکن استقلال هستند که زلاتکو کرانچار این نفرات را برای بازی‌های تیم ملی امید در راه المپیک فرا خوانده است.

در این چند ماه اخیر نیز کرانچار و شفر چند بار پیرامون روند آمادگی این بازیکنان با هم صحبت کردند و سرمربی امید از سرمربی استقلال خواست اگر این بازیکنان در تیم امید حضور پیدا نکرده اند حداقل در باشگاهشان فرصت بازی داشته باشند که با شرایط مطلوب در اردوی پایانی تیم امید حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:

استیلی: لیگ را به خاطر امیدها تعطیل کنید!

از طرفی اردوی جدید تیم ملی امید روز ۱۱ اسفند ماه آغاز می‌شود درست در روزی که استقلالی‌ها راهی کشور قطر می‌شوند تا برای بازی با الدحیل آماده شوند. طبیعتاً شفر اصلاً دوست ندارد برای بازی با الدحیل قطر بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد به خصوص صیادمنش و نورافکن که این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برند.

استقلال بعد از بازی با الدحیل با نفت مسجد سلیمان و سپس روز ۲۱ اسفند با العین در تهران بازی خواهد داشت و شفر در این سه مسابقه نمی‌تواند از این ۲ بازیکن چشم پوشی کند. ظاهراً سرمربی آلمانی تصمیم دارد از بین ۵ ملی پوش تنها قائدی، نورالله‌ی و رضا آذری را به تیم امید بدهد و نورافکن و صیادمنش را برای سه بازی مهم لیگ برتر و قهرمانان آسیا حفظ کند. البته اگر این موضوع با مخالفت فدراسیون و مسئولان تیم امید مواجه نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس